Gå til innhold

Hvor mange egg ved uttak hadde du?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange egg du/dere fikk ut ved uttak? Og hvor mange av dem ble befruktet? IVF eller ICSI?

Jeg fikk ut 4 egg (av 7 eggposer) og desverre ingen befruktet ved vårt forrige forsøk i juni 2010 IVF. Nå er vi igang igjen & denne gangen hadde jeg 16 eggposer,og skal ha ICSI (er spent)skal ha uttak nå på tirsdag :D

Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142223549-hvor-mange-egg-ved-uttak-hadde-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått ut 20 første gangen, og da ble 14 befruktet å 12 på frys.

Andre gangen fikk jeg ut 22 egg å 17 ble befruktet. Et ble tilbakeført og fikk 12 på frys:)

Fikk en gutt på det ferske forsøket da.

Er i gang med søskenforsøk nå av det samme uttaket:)

jeg hadde 22 egg ut, og 16 overlevde.. 12 ble befruktet og satte inn 1. resten ble på frys. Vi ble gravide på første ivf. men det gikk galt og jeg fødte i uke 22 pga en infesksjon. har igjen 4 på frys nå, og har akkurat vært i gang på frys nr 2.

18 egg ved uttak-2 befruktet!!(innsett av 1 egg, og 1 på frys...deretter innsett av 1 fryse-egg)

7 egg ved uttak-2 befruktet!!(innsett av 2 egg)

Har ikke lyktes i forsøkene, har økt på dosen Gonal-f nå for å få flere egg enn sist. Har kortregime.

Annonse

1. ICSI- 5 egg ut, men avbrutt pga av ingen sædceller å befrukte med

2. ICSI- 5 egg ut, tre befruktet og to to-delte og et som var 4-delt, o =2 inn og 0 på frys

3. ICSI- 9 egg ut, 6 befruktet, 2 4-delte inn og tre på frys

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...