skulle så ønske... Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg skulle så gjerne hatt et lille lam ull sett fra 2008 kolleksjonen. Jakken har knapper og ikke glidelås som den kommer med nå. Noen som har noe liggende som er vokst fra? Størelse 110 - 116?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2010 #2 Del Skrevet 21. august 2010 Har du ringt lillelam og spurt? Jeg ønsket 2008 kolleksjonen ifjor, ikke den med glidlås, og de hadde noen liggende som de sendte meg. Samme pris da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. august 2010 #3 Del Skrevet 21. august 2010 http://www.lillelam.no/default.pl?showProduct=766&pageId=140 De selger den på tilbud på nettbutikken. St 110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skulle så ønske... Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 21. august 2010 Takk for svar. Jeg ønsker den beige typen, eller rosa. Ikke blå. Glemte å skrive det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skulle så ønske... Skrevet 3. september 2010 Forfatter #5 Del Skrevet 3. september 2010 Prøver igjen jeg...... noen som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå