Gjest LonleyGirl Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Vi har nå prøvd i over 1 år uten hjelp og ingenting.. Virker ikke som om jeg kan bli gravid.. =( Så håper vi får utredning snart, men nå er vi begge lei av all prøvinga.. Lykke til alle der ute!
Gjest LonleyGirl Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Noen som har noen uortodokse tips? Føler vi har prøvd alt, så alle slags rare tips blir vel tatt i mot !!
Gjest LonleyGirl Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Noen som har noen uortodokse tips? Føler vi har prøvd alt, så alle slags rare tips blir vel tatt i mot !!
~ Kali ~ Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Har ikke akkurat noen tips, men jeg var uten prev. i et år og hadde samleie ganske ofte. Tenkte ikke på å bli gravid, var 16 og tenkte ikke så langt. Og vips så var jeg gravid. Finnes jo mange kjerringråd og greier rundt omkring:) Jeg tenker ikke så mye på at jeg prøver å bli gravid og det gjør ikke sambo heller. Så får se om det funker denne gangen også
Tante_Esel Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 sier bare: send henvisning til gyn... eller hvis det er lang ventetid: Bestill time til privat gyn.... er uansett blilligere enn å kjøpe inn haugevis med eggløsningstester og graviditetstester, og piller og alt det man driver med når man prøver å bli gravid... man blir så mye mer rolig når man vet at det er en gynekolog som hjelper en....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå