EleResa Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Midt på dagen i dag valgte Ella Antonie å komme til verden! 3560g og 50cm. Fødselshistorie kommer...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Gratulerer så masse!! Heldiggris!!! Kos dere masse! Gleder meg til å høre fødselshistorien. Så stjeler jeg litt fødestøv, nå som jeg er 2 dager over termin..
MissVaiper Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så masse! Flott navn hun har fått.
snart5barn Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 GRATULERER SÅ MYE TIL DERE;) GLEDER MEG TIL FØDSELSHISTORIEN KOMMER;); NÅ KAN DU SENDE LITT FØDESTØV TIL OSS ANDRE.HE,HE
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Grattis!!!!!!!!!!! Nyyydelig navn dere har valgt! Vi har både Ella og Antonie på lista vår hvis det blir jente:)
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Gratulerer så masse med prinsessa:=) Hurra.
EleResa Skrevet 24. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk for hilsner alle sammen! Vi kom hjem fra barsel i dag, og møtte en superstolt storesøster som hadde kjøpt gave og bakt og stått på fælt! Jeg sliter med amming og manglende melkeproduksjon så har ingen dans på roser enda, selv om lillegull suger og gjør en aldeles strålende jobb for sin del Men jeg gir ikke opp, ikke enda ihvertfall! Heldigvis vet jeg at det fins en utvei, som også storesøster måtte finne seg i for 4 år siden. Men jeg skal ikke la det gå 2,5 mnd og bli en totalt utslitt mor før jeg bestemmer meg denne gangen. Siden vi kom hjem i ettermiddag har jeg ikke fått skrevet noen fødehistorie enda Gratulerer til alle dere andre som har født siste tiden, jeg har mistet litt oversikta
snart5barn Skrevet 24. august 2010 #11 Skrevet 24. august 2010 GRATULERER SÅÅÅÅ MYE;) Det er den samme vekt og lengde jeg hadde på den første ungen jeg fikk,;;) Det er en jente. Fikk hu på lille juleaften for snart 14 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå