Gå til innhold

Vannet er gått!!:O)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi!! Kjenner ikke veldig til riene, men jordmor ville alikevel komme og sjekke:) Skal ha hjemmefødsel, så hun sover nok over om det skulle ta litt tid... hun regna ikke med det da:) Trodde det ville sette i gang om noen timer:)

jippi! Termin 30 egentlig, så dette liker jeg:) Hadde bestillt fødsel i dag faktisk;)

Akkurat ferdig med husforberedelser, barna er hos faren sin i helga, kjøleskapet fullt av drikke og mat og ja!!! Hun hørte på meg:)

Håper bare ikke hun lurer mamma'n sin og velger å bli der i et par døgn til nå da!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh lykke til!! Små misunnelig her nå ja! (2 dager på overtid nå..) Håper du får en flott fødsel!:):)

Skrevet

Oi, så spennende da :D Lykke til!

Skrevet

Lykke til. Jeg hadde aldri turt å føde hjemme, men vi er forskjellige.

Skrevet

Så spennende! Kjenner jeg blir litt misunnelig. :) Lykke til! :)

Skrevet

Gratulerer, som fortjent!

Gleder meg til resten av fødehistorien din :)

Skrevet

Gratulerer masse!

Skrevet

Hadde samme termin som meg du da?????

DIN SNIKER;););)

NÅ ER DET GARANTERT NOE PÅ GANG DA,DU FÅR SENDE UT FØDESTØV TIL OSS ANDRE NÅ DA;););)

LYKKE TIL , GLEDER MEG TIL Å HØRE MER FRA DEG;);)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ooh så spennende!! Masse lykke til!

Skrevet

OI OI OI!!! Så spennende! Masse lykke til og vi venter spent på fødselshistorie:))

Skrevet

Og her sitter jeg fremdeles da... ingen rier i sikte!! Hun bare lurer meg:S Jeg som var helt i ekstase i går og skalv på hele kroppen og var sååå klar!! Det sildrer fremdeles litt vann inneimellom, spesiellt når jeg får en kynner som er litt vond. men det er langt mellom de vonde riene, og hun virker svært tilfreds med å være inni magen enda!

Jaja.. skal se det an til i morgen tidlig så kommer jordmor igjen og skulle prøve å bidra med noe som kanskje kunne sette ting litt fortere i gang.. Jaja.. bare å smøre meg med masse tålmodighet nå da!! Beklager at jeg lurte dere jenter;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...