sillyfilly og Olivia Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jøye meg, det er mye en innbilder seg at barnet trenger til barnehagestart. Jeg har kikket på forskjellige typer parkdress, regntøy, stonz, ulltøy... Det blir jo sykt dyrt.. Også må det jo byttes ut etterhvert når det er for smått. Det er godt det finnes billige alternativer!
Gjest eelis+kian Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ja, det er dyrt! Jeg er glad for at søstera mi, som ikke er særlig glad i Hello Kitty ++, fikk en jente 11 mnd før jeg fikk min gutt, jeg har lånt mye fra henne :-) Også er det jo så fint å handle på salg!! Vinterdressen kjøpte jeg i fjor på 50%, og regnsett kjøpte jeg på 50% i sommer. Reima hele veien, til en forholdsvis billig penge. Uteklær til syns jeg man skal investere litt i, det kan man jo omså selge etter hvert. Hjemme-uteklær bruker jeg ikke så mye penger på, men det skal jo holde tett! Også har småen så flinke bestemødre som strikker til han, heldiggrisen ;-))
nyikeakatalog Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 helt enig! uteklær SKAL være bra, og det er stor forskjell på dyrt og billig, er min erfaring etter to unger i barnehage. Det er supert å kunne arve, det har vi gjort til våre også, og jeg holder en knapp på reima, særlig til de minste, som hverken kan si fra når de er våte, varme eller kalde, og fordi de er lette å bevege seg i. Har alltid kjøpt på salg ved sesongslutt året før. Jeg tenker at ungene skal ha skikkelig utstyr når de er ute, så kan man heller senke kravene litt mer innendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå