Solstråle86 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Stemmer det at en ikke bør fly lange flyturer som gravid? Jeg vurderer å bestille tur til USA i november, men kan jo hende jeg blir gravid før den tid, håper jo det men vil ikke utsette en eventuell baby for fare Noen som vet om det er trygt å fly så langt?
Des87 Skrevet 21. august 2010 #2 Skrevet 21. august 2010 viss du blir gravid innen den tid og helsen og alt er bra med deg og barnet så kan du reise. de fleste flyselskaper ønsker vel ikke gravide over uke 36, grunnet hva som kan skje
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Vi bestile reise til Japan før jeg ble gravid sist gang. Reiste da jeg var ca 12 uker på vei. Det gikk kjempefint, beste ferien ever! Bare husk å ta det med ro. Kjæresten min bar det meste av bagasjen (vi hadde to store sekker, men min veide ikke så mye). Og husk å ikke legg opp til veldig mye aktivitet. Vi tok det helt rolig, ikke veldig mye trasking hit og dit. Jeg dro heldigvis før bekkenløsninga kom, så det eneste som "plagde" meg da var at jeg kunne bli litt fort svimmel, at jeg trengte en god del ekstra søvn (men det passer jo bra på ferie og at jeg var sulten hele tida... I Japan er det heldigvis veldig rent og pent så jeg kunne spise omtrent alt jeg ville. Holdt meg unna salat og kjøtt jeg ikke visste helt hva var. Spiste noen dårlige reker en gang, men de kom så og si rett opp igjen, heldigvis! Var litt nervøs etter det for at jeg hadde gjort noe "galt", men ingen skade skjedd. Flyreisen gikk også fint. Hadde på støttestrømper og husket på å gå endel rundt + å drikke nok! Jeg er veldig glad vi dro akkurat da jeg var så langt på vei. Begynnelsen av 2. tri var da jeg var i best form
Solstråle86 Skrevet 21. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2010 Takk for svar Har veldig lyst å bestille en tur, for syns ikke livet skal stoppe helt opp selv om man prøver heller Vet jo ikke hvor lang tid det kan ta før en liten spire sitter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå