Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår datter er 5 mnd og skal snart over på eget rom. Men jeg kjenner at jeg blir litt nervøs. Hun har nemlig begynt å dreie seg rundt i sengen, slik at hun ligger med beina øverst i sengen og kroppen nedover. Er så redd for at hun skal få dynen over ansiktet. Bruker dere poser eller hva?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den tynne, forede nattposen fra H&M- koster vel ca 150 kr og er helt genial=)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Skyter inn et spørsmål jeg :

Dere som bruker sovepose, hva kler dere babyen med? Holder de varmen uten ull/dun?

Skrevet

Nå på sommeren bruker vi bare pysj og helseteppe(er grådig varmt oppe i 2.etg der soverommene er), men vi bytter vel tilbake til soveposen igjen snart:) Han har en litt tykkere en(tror faktisk den er fra Ikea) som han har arvet, og den er genial! Han hadde i våres pysjen på seg under(en med lang arm,siden det ikke er armer på posen). Det funket fint:) Han var ikke kald om natta:)

Tenkte å skaffe en litt tykkere pose til vinteren.. Da skal han ha pysj under bare da også. En med lange armer, og sokker.

regner vi med:)

Skrevet

Knotten vår er så urolig i senga at her kan vi bare glemme alt som heter dyne og teppe. Han ligger i foret nattpose med pysj under, har gjort det siden han var 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...