mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 ferske jordbær og is smaker fortreffelig en sen fredagskveld. hehe. utrolig hva en kan få lyst på og på noe uvanlige tidspunkt. og likevel er jeg helt uforstående til de mange ekstra kiloene som har kommet på. hehe
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 ÅÅåååå..suksesterte er sååå godt!! Jeg har vært i bursdag i dag og spist hjemmelaga is-daimkake..det var ganske ok det også..hehe! Jeg skjønner heller ikke hvor disse ekstra kiloene kommer fra, har en teori om at noen endrer instillingene på vekta hver gang før jeg skal gå på
ev@drian Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Aaaaah, dårlig gjort!! ;D Her sitter jeg og lurer på om jeg skal spise brødskiver eller havregrøt liksom...grmf
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2010 tror det er noen som tukler nmed vekta her også. hehe. kasnje det står en bak og legger på sånn vekter som en trener med når jeg tråkker oppå. hadde bare butikk is jeg da, den med ostekake og bringebær fra diplom is. nam nam.
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2010 ups.... undskyld hestestudina. hehe. du får jage mannen på butikken i morra så du får laga deg kake. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå