★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 ikke vært kvalm en dag hele svangerskapet men siste uken har jeg hatt noen sånn kvalmebyer som bare kommer kastet på meg! er det vanlig da og bli kvalm mot slutten av svangerskapet?hmmm......
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Jeg har også hatt noen dager med kvalme nå mellom uke 29-30. Ikke noe sånn at jeg kaster opp. Ubehagelig! Min kusine var også plutselig kvalm fra uke 27-31 da hun gikk med gutten sin. Muligens en bølge med hormoner som er kommet.. Har lest et sted at det noen som får kvalme sent i sv.skapet. Får håpe det går over fort. Jeg må hvertfall spise straks jeg står opp for at det ikke skal bli verre.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 æsj..håper ikke jeg skal bli en sånn kvalm dame nå på slutten..hin natten våknet jeg av at jeg var så inni granskauen kvalm men klarte ikke kaste opp....ekkelt.....fikk det verken opp eller ned på en måte....og med halsbrnn oppå der igjen var natten min helt lovely kan man si... prøve åspise meg en skive nå tror jeg......blerk..... du har pm forresten;)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Nei kvalme er det siste vi trenger nå.. Du har 3-4 pm forresten. Evig rot med for lang mld
eliona Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 jeg har også litt kvalme nå på slutten,men ikke sånn vanlig kvalm, men sånn uggen på en måte. varer ikke så lenge av ganga,men nåk til at jeg må legge meg litt ned, for det er veldig ubehagelig..
3 søte jenter♥ Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Jeg har også kjent litt til kvalmen nå hekt i det siste. er 37 uker på vei. Kanskje det har en sammenheng med at fordøyelsen ikke virker helt optimalt nå mot slutten?? Blir kanskje litt uggen pga det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå