Gå til innhold

Har gutta mine store føtter? Hvilken str. bruker deres barn på 3 og 7? :) (Bare fordi jeg er litt nysgjerrig i kveld...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gitt opp å forstå meg på sko og barn. 7årigen min har 31-32 i sko, 8åringen har gjerne str under.

12åringen har 34-36

5åringen har 27

Alle er jenter også. Sett noen av vennene til 12åringen, de har hatt større str enn meg i flere år, jeg har 37 i sko. Regner med at min manns to barn får større føtter enn meg, 12 åringen stjeler jo skoa mine allerede, men tror ikke det er så lenge før mine sko blir for små.

Fortsetter under...

Skrevet

Sønnen min er 4 1/2 og bruker str 32. Det er ikke veldig mye større enn de andre gutta på samme alder. De bruker mellom 30-31 stort sett.

Skrevet

Synes det hørtes litt stort ut ja...

Mine tror jeg har små føtter, altså eldstemann på 8 har faktisk sko i str 29..men kjøper ikke mindre enn 30-31 nå..og mye mindre enn de fleste i klassen...jenta mi på 5 bruker 27, gutten som blir 4 i desember bruker 25-26 og minstemann på 1 1/2 bruker 22...

Skrevet

Har ei på 3,5 år som bruker 28-29 i sko....

Skrevet

1 åringen bruker str 20

3 åringen str 26

5, snart 6 åringen, str 32-33 (tror jeg)

7, snart 8 åringen, str 38-39

Både jeg og pappaen har normalt store føtter, så hvorfor de to eldste har så store føtter aner vi ikke. Litt snålt å kunne bruke samme sko om guttungen som ikke engang har fylt 8 år ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...