Gå til innhold

Barne pc.. når? Erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er 2 år og 4 mnd. Ser de har pc på brio til 349, barnepc som står fra 3 år. Noen som har erfaring med slik... er litt frem og tilbake hva jeg syns. Egentlig syns jeg det er for tidlig, men samtidig så har jeg også en liten baby her og nå går det også mot høst/vinter hvor det er begrenset hvor mye vi kan gå ut iallefall fremover da babyen virkelig MISTRIVES i vognen (våkner med en gang og gråter).. Blir lett for litt tv/film etter bhg, så da er kanskje en slik pc en ide. Han er veldig opptatt av bokstaver og tall allerede.. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fikk da han var 2 år og 9 mnd og har hatt mye glede av den. Etter et par uker så kunne han kjenne igjen alle bokstavene. Det er mamma sin bokstav, det er min bokstav, det er lillebror sin bokstav... osv.

Skrevet

har en annen en omtrent til samme pris. Snuppa fikk da hun var 2 år og 3 mnd og på bilferie. Det er stas en stund av gangen. Kjente bokstavene til oss alle fra før av og finner dem igjen på tastaturet.

En råglup gutt på 7 synes også pc-en hennes var gøyal, så det kan være at den er morsom så lenge den varer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...