Gå til innhold

Bokklubben eller Go'boken? Noen som har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å melde lillegutt inn etterhvert...

men Bokklubben eller Goboken tro?

Hva er prisene egentlig?

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Husker ikke prisene i farta, men her er lillegutt medlem i Goboken. Jeg er veldig fornøyd. Bøkene følger alderen til ungen, fra han er ca 2 mnd gammel og pakkene inneholder også bøker til mor&far med informasjon om bla. søvn og utvikling. Man kan også avbestille deler av pakken fra gang til gang, hvis man vil gjøre det billigere.

Jeg tror ikke Bokklubben har like bra innhold til barn under 1 år.

http://www.goboken.no/Verktoy/Registrering/?promotioncode=I0000000&utm_source=Babyverden&utm_medium=banner&utm_content=768x150&utm_campaign=pippo

Skrevet

vi var medlem i goboken og vi angrer på at vi ikke valgte bokklubben..

bokklubben har flere bøker som f.eks blir vist på barnetv og kjente bøker..

goboken fikk vi bøker jeg aldri har hørt eller sett før, noen av de er fine men mange av de er ikke så bra. det er f.eks ganske tynne sider på bøker med klaffer på så de rives fort av om man ikke sitter og passer på med engang..

selvfølgelig må man passe på alle bøker med klaffer på, men de bøkene vi fikk var mange av sidene så tynne at det var fort gjort å rive..

vi meldte oss ut og kjøper heller bøker nå og da i butikker der de selger bøker =)

prisene varierte mye fra mnd til mnd. kommer an på hva som følger med i pakken.

jeg tror den dyreste var nærmere 300 kroner.. da var det 2 bøker og noe annet stæsj med

Skrevet

Vi er medlem i begge klubbene. Det er fritt til å avbestille alt det man ikke vil ha, så man kan jo være medlem i begge uten at det blir noe dyrere. Men hvis jeg skulle valgt en, heller jeg vel kanskje mot bokklubben. Synes det er bedre kvalitet, og man kan jo velge mellom mange bøker i tillegg til hovedbøkene.

Skrevet

Vi er medlem i begge to, men ville absolutt anbefalt Bokklubben. Har hatt så mye rot med Goboken. Først så manglet to av tingene i velkomstpakken, og på begynnelsen fikk jeg verken mail eller post om den neste boken før den kom, så hadde ingen muligheter til å avbestille. Purret på kundeservice flere ganger før noe skjedde. I tillegg har jeg ofte slitt med å komme inn på nettsiden deres.

Det positive med Bokklubben er at du får en mail som bekrefter at du har avbestilt, og de har bedre kvalitet på bøkene.

Men som en annen sider, hvorfor ikke teste begge to og se hvilken du liker best:)

Skrevet

Her har vi valgt goboken. Når jeg får en pakke, så logger jeg meg inn på min side hos de. Der kan jeg se hvilke bøker som kommer neste gang. Så avbestiller jeg deler eller hele om det er noe jeg ikke vil ha.

Men satt faktisk akkurat å så på bokklubben sin side, og tror nok jeg melder henne inn der når hun blir større. Men så ikke ut som om det var så mange bøker for de under året.

Skrevet

Her er vi medlem av begge to. Synes Goboken er bedre for de under 1 år. Prisen ligger på ca 230,- i måneden. Jeg har ikke hatt noe problem hos noen av de med å avbestille og slikt.

Skrevet

Har vært medlem av begge to, men meldte meg raskt ut av bokklubben igjen. Er veldig fornøyd med goboken, bøkene/lekene har vært bra tilpasset snuppas alder, de kommer en gang i måneden og prisen ligger på mellom to og tre hundre kroner (som oftest rundt 220) litt avhengig av innhold i pakken. Man får oversikt over hva man får, og kan enkelt avbestille om det er noe man ikke vil ha (noe jeg sjeldent har gjort). Har ikke opplevd noe tull.

Bøkene fra bokklubben var ikke like godt alderstilpasset syntes je. I godboken var det en tydelig utvikling, avhengig av hva som var viktig da, jeg tror at bokklubben mer har en alderskategori (under 1 år, eller evt under 2), så bøkene passer ikke like nøyaktig. Prismessig har variasjonen på pakkene vært stor, og jeg synes at det har vært vanskelig å forutsi når de kom. Jeg fikk så mye som tre pakker på en måned. Til en pris på 300 kr per pakke ble det litt mye. Måneden før fikk jeg ingenting. Men det er bra kvalitet på bøkene, og nå er de bøkene jeg fikk for et halvt år siden veldig populære.

Jeg er i hvert fall ikke i tvil om at jeg foretrekker goboken. :)

Skrevet

jeg meldte akkurat lillegutt ut av goboken, synes bøkene var kjedelige og dyre. Men vi er medlem av olebrumklubben, de er billigere og har mange fine bøker. Skal melde han inn i bokklubben etterhvert.

Skrevet

Har også vært medlem av begge,men meldte meg fort ut av bokklubben igjen. Har akkurat samme oppfatning som Doodlita.

Goboken er best :-)

Skrevet

Ville definitivt valgt Goboken! Var med der fram til vesla var 1,5 år. Nå er hun 2,5 og medlem av Bokklubben. Bokklubben har samme hovedbok til 0-5 år, av og til deler de opp i 0-2 og 3-5. Synes det har vært lite aktuelle bøker til henne hittil, og det hadde nok vært enda færre hvis hun var yngre. Goboken har alderstilpassede bøker - storfornøyd med dem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...