Hera83 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Sorry at det kommer ekle detaljer her, men regner med dere er vant til det... Jeg trodde egentlig at jeg hadde hatt EL, men i dag har jeg hatt murring nederst i magen, vært mer våt nedentil (EL-slim, tror jeg) samt at livmorhalsen er veldig åpen og forholdsvis lett å nå. Har hatt det jeg tror er EL-slim noen dager, men i dag har alt det andre kommet også... Hva tror dere?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Hovedregelen er vel det at el-slim og vannaktig utflod kommer før egget slipper. Så, hopp i seng!! Når det tørker inn, skal eggløsningen være over. Som alltid, finnes det unntak, men som sagt...hovedregelen, så lenge du ikke har bekreftet eggløsning ved temp. eller blodprøve. Happy humpin'
Hera83 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 Haha takk takk! Skal se det blir en bra helg på den fronten...
playground princess Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Blir spennende å følge med deg Hera83! Jeg tror jeg har/hadde el i går eller i dag! Ser på profilen at du hadde termin 09.juni 08?? Jeg hadde termin 07.juni 08 med mi første Skal se vi blir gravide på samme tid igjen??
Hera83 Skrevet 22. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2010 Så spennende! Kanskje det klaffer for oss begge to, håper det! Hadde termin 9.juni, han ble født 17.juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå