:) ! Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Noen som har erfaring med det? om det fungerer? Jeg har en gutt på 17 dager. Han har ikke sovet om natta nesten siden han ble født. Sliter nok veldig med magen sin, skriker litt og ynker seg stort sett hele natta. Først trodde vi han bare hadde snudd opp ned på døgnet siden han ikke sov, men det virker jo som han har vondt noen plass. Jeg tok han med i dag til en terapeut som drev med fotsoneterapi. Hun trykte på punkter under beina hans, og han skrek som bare det når hun trykte på sonen som hadde med magen å gjøre. Vi har fått 2 nye timer som vi skal på til uka. Noen som har vært på dette før, og erfaring med at det fungerer?
Gjest Kira06 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Har ikke prøvd fotsoneterapi på vesla, men det har fungert bra med meg:) Hvis det ikke fungerer, så vil jeg tipse deg om å dra til en fysioterapaut som driver med laserbehandling. Vesla vår hadde kolikk, og slet noe fryktelig med magen. Forsøkte alt fra kiroprator til alternative ting, men ingenting fungerte (bortsett fra Minifom som fikk henne til å rape). Etter en stund dro vi til en fysioterapaut som brukte en laserpenn på henne. Tok den på noen punkter i hendene og på magen, og det merker man jo ingenting til. Men vi merket forskjell på henne samme kveld, og hver gang vi hadde vært der hadde hun den enorme bæsjebleien. Så verdt et forsøk:)
:) ! Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 Okej Takk for tipset. Får håpe dette fungerer først og fremst, men hvis ikke kan vi jo også prøve fysioterapeut
W29 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 min erfaring er at fotsoneterapi har ikke effekt,men er veldig smertefullt for de små stakkars. var der en gang og aldri mer. anbefaler manuellterapeut, det er mye mer effektivt,gratis og ikke minst ikke smertefullt for babyen.
W29 Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 en så liten baby snur heller ikke opp ned på døgnet, de er for små til å skille mellom natt og dag, de som har så små unger som sover i ett om natta er bare heldige =)
:) ! Skrevet 20. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2010 Helsesøster sa når vi var der for noen dager siden at han sikkert hadde snudd om på døgnet. De gjorde visst ofte det, men klarte som regel å snu om igjen av seg selv, men tok ofte litt tid. Men vi ser jo tydelig at det er magesmertene som holder han våken stakkar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå