Mamman til AM&JS Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Under ja...og litt reven ost på toppen..bon appetitt:)
Tommage♀♂ Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg blander chips, kjøtt, ost, løk osv i en form, og har litt ost over i tillegg. Nam!
Gemini77 Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Hvis du er glad i nachos så har jeg verdens beste oppskrift du kan prøve en gang. Dette skal vi ha i kveld når barna har lagt seg og jeg gleder meg som et lite barn... 1 pakke kjøttdeig stekes 1 hakket løk 2 fedd hvitløk 1 hakket paprika 1 boks grovhakkede hermetiske tomater 1 krm cajennepepper 2 ts spisskummen (evt mer - mak til hvor kraftig du vil ha smaken) salt pepper 1 ss sukker smør ut 2 pakker philadelphia ost i bunnen av en ildfast form. Hell kjøttmassen over så det ligger som et lag oppå. strø på med revet ost - gjerne en vellagret en som smaker litt. Jeg har litt hakket purreløk og jalepenos på toppen. gratiner i ovnen på 200 grader i 15 min. Ta masse på tallerken og spis det med nachos! (istedenfor gaffel). Helt nydelig!!! Alle mine venniner som har vært her på denne retten lager den nå masse hjemme.. :-)
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 her i huset har vi chipsen under, på sidene, og knust på toppen =P
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Først Philadelfia ost på bunn, så tacokjøttdeig blanda med rødløk, nachochips over der igjen og revet ost på toppen. NAM
Xmas-magic Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Hørtes nammenam ut!! Hva slags Philadelphia ost??
Gemini77 Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 den helt vanlige naturell. IKKE light! Det blir ikke bra i ovnen.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå