mamma til en snart to Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 hei, jeg lurer på om murringer etter sex er et tegn på at fødselen ikke er så langt unna? har hatt masse kynnere de siste dagene, å etter sex i dag, fikk jeg mensmurringer nede i magen.
Voyeur Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Har hatt det gnesten hver gang jeg har hatt sex gjennom hele svangerskapet, så vet ikke om det er et tegn på at det blir fødsel med det første;) Men hvis det er første gangen du har det, så er det nok et tegn på at ting modnes inni der. Kan jo være at du er heldig, men nå er det jo uansett ikke lenge til du skal ha baby uansett!
lykkelig med2 gutter Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 signerer Voyeur.. trenger ikke bety noe.. men det er jo lov å håpe.. det gjør ihvertfall jeg!
choe Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Kan være tegn på modning iallfall... Har fått såkalte maserier i mange timer etter hver runde i sengen de siste ukene, men ingen fødsel så langt. Men om det modnes så..! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå