Gå til innhold

Jeg gikk til privat gynekolog og han sa at tilskudd av hormoner (progynova) etter innsetting gir økt sannsylighet for at barnet blir homofil hvis du får gutt ??

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt ved hjelp av icsi og da gikk jeg på progynova frem til uke 12. Jeg regner med det er vanlig?

Noen som vet om det stemmer at faren er større for å få homofilt barn ved bruk av progynova?

Fortsetter under...

Faren for å få et homofilt barn.......? En viss negativ holdning?

Det høres nå flott ut synes jeg!

Men samtidig usannsynlig.Gentisk er jo det meste bestemt idet egget og svømmeren finner hverandre. Om man bruker hormonstøtte etterpå vil vel ikke kunne påvirke verken kjønn, legning, kromosomfeil o.l.

Men i forhold til statistikk kan det godt hende det stemmer. Det fins jo statistikk for det meste.Venstrehendte er smartere enn høyrehendte og så videre.

Ja, må virkelig si meg enig med laroos her! Hvor er forskningen på dette? Kan du ikke spørre gyn om hvilke studier/litteratur han referer til, så er jo det bare å sjekke ut om det er hold i dette. Min første tanke er at det er humbug!

Ta det helt med ro... og bare ; FNYS eller FNIIIIS om du vil :) dette må da være det største rør jeg har hørt på lenge. Kandidat for en liten merknad til fylkeslegen om du orker....

lykke til :)

Seriøst??

Er det derfor jeg er lesbisk tro?

Tviler sterkt på at det foreligger forskning på dette området. Jeg ville nok heller gitt denne legen en skrape i lakken ved å rapportere det.

Men jeg fikk meg en latter hvert fall ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...