Mamman til AM&JS Skrevet 20. august 2010 #1 Del Skrevet 20. august 2010 Blir veldig glad om noen tar seg tid til meg... M. O. f 200178, Steinbukken. Har vært på flere jobb intenvjuer den siste tiden og har mange jobb søkander ute på markedet. Lurer da på om du ser noen jobb for meg i nærmeste fremtid, og hva den evt. dreier seg om..(siden det er et vidt spekter jeg har søkt på) For det andre så sliter jeg litt med helsa, og håper virkelig den retter på seg fremover. Altså sliter med nakken, hodet og magen. Magen har begynt å rette litt på seg etter 10 talls undersøkelser har jeg slått meg litt til ro med den, men nakken og hodet derimot...er ikke bra.. Vi har 4 små barn...mannen min sier han godt kunne fått både 1 og 2 til, men jeg føler at det ikke er rett med tanke på min helse og ikke minst økonomi, for den er ikke bra for tiden.. (får nemlig noen mer konkrete svar til uka) Blir veeeldig glad for svar:) Tusen takk:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142221090-det-hadde-v%C3%A6rt-moro-%C3%A5-se-om-det-stemte-hva-finner-dere-ut/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå