Gå til innhold

Kjerringråd mot bihulebet ??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legen min sa jeg kunne bruke nesespray...så jeg har gjort det flere ganger for nettopp og unngå bihulebetennelse. Nesespray virker veldig lokalt..... Legen sa at legemiddelfirmaene tjener ikke noe penger på gravide uansett, så derfor står det "skal ikke brukes av gravide, eller rådfør deg med lege", da har de ihvertfall sitt på det rene uansett. Og er jo sikkert ikke noe bedre og få bihulebetennelse og måtte få antibiotika for det.

Bruk masse saltvann først for å "skylle" litt. Og så ta en dusj med nesespray. Kjøp eventuelt den for barn, den er jo enda "mildere"

Jeg hadde selv bihulebetennelse i uke 14... og jeg har kun ett tips til deg. Kom deg til lege for å få pemcilin!!!! Jeg trodde selv ikke at det var nødvendig for at det ville gå over...men det ble bare verre!! Fikk et "nytt liv" etter at medisinen fungerte..

så, kom deg til lege!!!!! ....og god bedring:)

jeg brukte nesehorn med saltvannsoppløsning. Nesehornet får man kjøpt på apoteket.

Er sånn man vannet renner inn det ene neseboret og ut det andre.

Ikke så deilig, men det hjalp å få skylt ut alt det snørret

Penicillin fungerte ikke på meg. Er mange undersøkelser som viser at det ikke har noen effekt på mange mennesker. Hadde først prøvd neshornet og om du ikke føler at det er noe for deg så hadde jeg prøvd meg på penicillin.

Tar du penicillin, så sørg for at legen finner en som ikke har påvist å ha en effekt på fosteret. Er mange forskjellige typer penicillin

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...