Gå til innhold

Trønderdamer - jeg trenger hjelp!! Hvor kan jeg finne slips for barn i Trondheim??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett "overalt" men finn ingen slips. Vi skal i bryllup neste helg, og har kjøpt dress med rosa skjorter til guttene. Trodde det skulle bli enkelt å finne slips til, men det er håpløst. Spurte på alle butikken på City Syd, men det var blå, røde eller mønstrede slips å finne. Ingen som passet til rosa. Så nå må jeg inn til Trondheim, men hvor skal jeg lete da? Noen som kan gi meg tips? Fikk beskjed på Cubus at det var utenfor sesongen og at de ikke tok inn nye slips før til jul:(

Fortsetter under...

Skrevet

Det marerittet der hadde vi og da vi giftet oss i fjor sommer..... Hos oss måtte Beste sy om et slips og lete opp belter og et slips til fra da hennes gutter var små for 25 år siden.

Prøv på Lille Martine på Byhaven, og så er det en barnebutikk til i samme etasje XY eller noe sånt - der kan de ha, har sett at de har en del finklær. Eventuelt på Barna i Bakgården som ligger langt oppe i Nordre.

Kommer ikke på andre i farten, men vil anbefale å prøve utenfor kjedene. de er mye mer sesongstyrt enn nisje butikkene.

Skrevet

Lille Martine på Byhaven har maasse fine slips, og som passer til rosa skjorte :)

Skrevet

Så masse barneslips på Barnas Hus på Lade her om dagen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...