Lykkeligmamma:) Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hmm.. er veldig usikker nå.. Prøvde wild jam og bidro en pp for et par mnd siden, uten hell. Men vet da også at vi ikke klaffet el helt heller. Denne pp er første med CB fertilitetsmonitoren. Hadde høyt utslag på mandag + sex, maks på tirsdag uten sex og maks på onsdag + sex! Så nå vet jeg el er over. Meeen, anbefaler dere da å ta wild jam? Jeg er så usikker. Er så skeptisk mot dette, etter at jeg har lest om flere som har abortet, UTEN at det nok var wild jamèn. Men, likevel. Har også lest meg til at man de siste dagene bør trappe ned, for ellers kan det føre til abort? Men hjelper dette virkelig? Vil det kanskje hjelpe egget å feste seg godt? Minske abortfare, eller? Jeg har større abort risiko enn normalt, og derfor kunne det være lurt å prøve. Men så tenker jeg også, kanskje vi klarer det bra uten? Vet jo ikke såå mye om dette preparatet, så redd for å oppleve ny abort, og da kanskje tenke på om det kan være pga wj. Andre som har erfaringer? Burde jo i tilfelle starte på det idag. Tenke, tenke * Vet dette er et valg jeg selv må ta, men trenger bare høre andres erfaringer, og råd!
kokosyklus Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Hva er wild jam? Er det noe legen anbefaler? Er det helsekost?
12Januarspire Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jepp, wild jam er en helsekost. Går på den selv sammens med bi dronning gele, har fått råd om at dette hjelper. Går nå snart inn i en ny pp da det ikke klaffet sist pp, håper på det beste denne gangen, har også begynt å ta lifeline gravid da det står på pakken at det er også for de som prøver å bli gravide. .-)
Night 78 - keiser og prins Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg tok wild jam forrige syklus og hadde da en merkelig opplevelse (plutselig styrtblødnind etter liten mens/spotting), så nå tør jeg ikke ta det. Hadde ikke testet meg så vet ikke om jeg mistet en spire... Men har tatt bidronninggele frem til eggløsning flere sykluser. Føler jeg fikk mer energi. Siste måned har jeg og brukt lifeline gravid. Føler også at det har hjulpet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå