Terese med to jenter Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Forsøkte det i går, lille snuppa mi gråt hysterisk, prøvde alt jeg kunne for å roe henne ned uten pupp, gikk ut og kom tilbake hvert 3.minutt.. Leste om så mange som hadde klart dette så fint... Til slutt satt jeg inne og sang og strøk på henne for å forsøke å roe henne, det fungerte IKKE... Stakkars jenta mi, jeg klarte ikke fullføre, hun hikstet og ristet nærmest av gråt til slutt.. Ga opp etter en time og mer enn det.. Hun fikk pupp og etterpå var hun helt apatisk til hun sovnet.. jeg gråt mens jeg ammet. Det er det verste jeg har gjort, har sååå dårlig samvittighet. Hun skal få pupp om natta så lenge hun vil, lille godjenta mi.. snufs...
Formerly known as Tina Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Uff. jeg fikk skikkelig vondt av deg (og hun). Jeg tenker at jenta mi skal få lov til å bestemme selv når hun vil sove natta igjennom (ihvertfall frem til jobbtid nærmer seg.....). de er bare små en gang. Det var jo dette temaet med gråtekurer igjen da..... Av en eller annen grunn føler jeg på meg at hun får ekstra mye pupp og kos i dag:-) Det gjør ihvertfall jenta mi når jeg har dårlig samvittighet Gjør det som passer deg!
Terese med to jenter Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 Ja, gråtekurer skal jeg ikke prøve mer! Har en datter på 5 år som klarte fint å venne seg til å sove hele natta selv, bare at hun gjorde det mye tidligere.. Men lillejenta er bare 6 mndr, så var kanskje litt utålmodig der ja, bare at hun våkner sååå ofte for tida. Hun har fått to tenner nede nettopp, så det kan vel ikke være derfor? Kan ikke tenke meg at hun skal få tenner oppe allerede nå, bare et par uker etter de nede, men hvem vet. Det er i alle fall flere måneder til jeg skal avvenne igjen, og da skal jeg ikke forlate henne et sekund. I natt fikk jeg for meg at hun sikkert hadde fått varige mèn av det der opplegget jeg forsøkte, men hun er heldigvis normal i dag Hun så på meg som om hun ikke skjønte hvorfor jeg var så slem, jeg som bruker å være så snill med henne... Hehe.. Jeg kan humre litt av det nå, som vi har kommet over det begge to...
Formerly known as Tina Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 hehe. Det er utrolig hvordan så små barn kan si alt med blikket. Det kan godt være tennene som gjør at hun er mye oppe. Eller det kan være økedøgn. Eller det kan være at hun holder på å lære noe nytt. Eller... eller.... :-) Det er så mye som skjer hele tiden.
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Ja da syns jeg heller du skal vente Hun er tydeligvis ikke klar for å slutte. Et tips er kanskje å la pappa gå inn siden han ikke lukter melk? Og hvis hun gråter hysterisk ville jeg tatt henne opp og trøstet henne. Jeg snakker ikke av erfaring, for jeg har vært så utrolig heldig at jenta mi sluttet av seg selv da hun var 2 mnd gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå