GoodFeeling Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 det går ikke ann at jeg er gravid .... får bare svake positive tester joooo.... har mista helt tellinga , men er vell kanskje en 3 uker over ikm nå.....
GoodFeeling Skrevet 20. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2010 kan mye kaffe eller noe gjøre at en test blir svak? ..... jeg drikker på bøttevis med kaffe jeg
GoodFeeling Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 prøvde for morrohet å dyppe testen min i kaffe , da kom den svake rosa streken veldig godt fram. hehe ;=))) ??
Klar for nr2 **med spire** Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 må være noe feil med testene da. skal jo ikke bli positiv av kaffe.
GoodFeeling Skrevet 21. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2010 men den testen hadde jo en rosa bred strek , bare litt svakere en den test streken....før jeg dyppet den i kaffe...hehe men i dag mårrest ¨så tok jeg en cb-digital og den viste Ikke Gravid... så da er det nok bare kroppen som driver å tuller med meg, siden jeg er 3 uker eller noe over ikm nå....
Popelko Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 spurte jordmor om dette med svake strekerpå testen, og hun sa at en strek er en strek. alle får ikke like mye hcg i kroppen, dermed blir streken svakere, men den er der, og da er den positiv
Elviraen Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Jeg har IKM på mandag, fikk en liten strek i dag, den var ikke like sterk som kontrollstreken, men det var ikke en skyggestrek, det var en quick respons, kjøpt på apoteket, skal ta en til på mandag ja, så får vi se om det er tull da!?
GoodFeeling Skrevet 22. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. august 2010 okei men jeg fikk jo ``Ikke Gravid ``på den cb-digital testen dagen etter... skjønner ikke så veldig mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå