Formerly known as Tina Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Je begynt da hun var ca 4 mnd. Det vil si når hun begynte å bevege seg mer liggende. Opp med beina, litt over på siden osv. Jeg føler at de bleiene gjør det lettere for henne å bruke kroppen som om hun var naken:-)
Gjest Kira06 Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Vi begynte vel med det når hun var ca 8 mnd. Dvs hun bruker Up&go hjemme på dagtid, også bruker hun vanlig Libero i bhg og på natten. De ønsket at vi hadde vanlige bleier i bhg, da det var enklere å skifte på dem uten å måtte ta av alt.
Formerly known as Tina Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Glemte å si at vi bruker vanlige bleier om natta:-) Jeg jobber i barnehage og misliker sterkt up&go der.... Det er noe herk å skifte på de da. Husk at det er mange barn og mange bleieskift og det er ikke alltid alle klærne blir tatt av for å skifte. veldig sjeldent faktisk.
mamman til to gutter Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Han yngste bruker fortsatt bare tapebleier og er 4mnd. Han eldste begynte vi med up&go til når han var ca 9mnd, da kavet han sånn på stellebordet at det var nesten umulig å få han til å ligge lenge nok rolig til å få på tapebleie. Det var vel rundt da han begynte å åle, men det var fordi det var vanskelig å få på bleia vi byttet, ikke fordi han begynte å åle.
hubba2 Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 her begynte jeg når han var ca 4 måneder. Så fort de passet. Synes det er mye kjekkere enn teipbleiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå