Gå til innhold

Et spørsmål fra "bli gravid"...

Anbefalte innlegg

....Må innrømme at jeg stort sett elsker dette forumet, men det er også en sannhet at jeg kan bli litt stresset og engstelig iblant også-av alt jeg leser.

Dette er et forum for alle! Det er så flott!

...men så er det jo sånn at jeg stadig leser om alle som sliter... Også blir jeg litt stresset selv også. Har akkurat begynt å prøve, 2 pp nå... Og det gikk så lett første gangen! Men nhører stadig om de som stresser og som ikke får det til. Er jo ikke så lett å styre hvordan man føler seg?

Noen som har oopplevd at de bekymret seg forgjeves?

...sist gang ble jeg gravid 2 uker før vi begynte å prøve...! Gid det var slik denne gangen også! :-)

Fortsetter under...

Man får bare gjøre det man kan det er ha sex rundt eggløsning så mye dere klarer =0).

Første baby tok 5 pp det var grunnet lite sex rundt eggløsning som vi burde. Mellomste kom som litt uventet men ønsket da tulla var 7 måneder ble jeg gravid med tulle 2. Satt i spiral så baby 3 var meget planlagt. Tok ut spiralen hos spesialst for også få en real sjekk. Han sa alt var vel og trodde jeg ville bli gravid innen sommeren var over =0) Han fikk rett. Tok ut 2 dager etter eggløsning så det gikk ikke men neste eggløsning var det seg 4 dager på rad så satt spira =0)

Masssse lykke til =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...