Gå til innhold

hehe må bare le av de som snakker om midtlivskrise for de rundt 30 år !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

30-åringer er ikke middelaldrende ! De er fortsatt unge.

man snakker om midtlivskrise for de som er 40 år +++

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 35 og ser på meg selv som fortsatt ung:) men hadde du spurt meg for 15 år siden om hva jeg syns om de som er 35, hadde jeg sikkert hatt en annen mening...er det ikke rart?! he he

Skrevet

Tror faktisk at det er mindretallet som får midtlivskrise for tiden... Folk er stort sett så opplyste om det meste.

De fleste får denne krisen når de bikker 50 år. Så ingen fare for noen her inne vil jeg tro.. ;))

Men husker da jeg var 19, jeg syntes de på 30 var GAMLE!! Hadde jeg bare visst... ;)

Skrevet

ja når jeg tenker tilbake, så syntes jeg som 20-åring at 40-åringer var urgamle.

Husker at jeg hadde ei lærerinne som døde da hun var rundt 50 år og jeg tenke "jaja trist, men hun var jo gammel " huff.....

Unnskylder de som skriver div morsomme innlegg om alder her med

at de er unge og ikke vet bedre .

HI

Skrevet

Jeg er 44, og har ikke sett noe til midtlivskrisen enda...

Det unge mennesker ikke klarer å se for seg, meg selv inkludert den gang da, er at man ikke nødvendigvis føler seg eldre for hvert år. Jeg føler meg omtrent som da jeg var 30, gjør de samme tingene som da, men har en modenhet og trygghet som jeg manglet da jeg var 20.

Ungdom er forøvrig den mest forgjengelige kvaliteten man kan ha...

Skrevet

Haha, deprimerende om jeg skulle vært middelaldrene alt nå:) Nei 30 er bare voksent, ikke middelaldrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...