gummitarzan Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg er på dag 10 på brettet! Trudde jeg skulle slippe mensen siden jeg full ammer min 2 mnd gamel baby
Gjest Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Er du helt sikker på at det er mensen som har kommet da? Jeg har akkurat startet på Cerazette selv og fikk beskjed om at det er helt vanlig med litt blødninger i starten...
L & lille L Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 jeg har ikke fått mensen tilbake har bare hatt små blødninger ett par gang brukt de i snart 1 år
Venterpå#2 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg fikk en blødning etter jeg hadde gått på den pillen i 1 uke..var så skuffa siden legen sa at man vanligvis ikke får mensen da man bruker de. men nå har jeg brukt de i 2,5 mnd, og ikke hatt noe mer blødning. Håper jeg slipper
bitthen Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jeg har nettopp begynt på de etter graviditet. Brukte de før også, fikk blødning 1g mnd. Veldig forskjellig fra pers til pers
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Huff jeg blødde i tie og utie med denne pillen. Visste aldri når det kom en liten blødning. Gikk tilbake til min gamle pille, så nå vet jeg når blødningen kommer. Mye bedre!
mamma og my Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Hadde en del småblødninger da jeg gikk på den forrige gang, men nå har jeg ikke hatt noen enda. Prøver å ta pilla til samme tid hver dag, da har slipper jeg blødninger.
Anettemor82 Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Fikk ikke blødninger før det var gått litt over 9 mnd og siden har det holdt på.Dvs 4 uker så nå sluttet jeg på de for å se at det er det som gjør det og heller gå over på noe annet. Ikke vits i når jeg blør hele tiden... forrige gang var det sånn helt i begynnelsen. sluttet da også.
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Jeg fikk mensen når mini var ca 10 uker.. Begynte da på cerazette og har blødd siden! Har hatt mens 2 ganger som normalt (1 gang i mnd), men småblør hveeeer dag fram til neste mens.. Må bruke truseinnlegg døgnet rundt..Tror jeg klikker!!! Noen som har forslag til andre piller? Vil jo ikke miste melka og har ikke lyst å risikere å bli gravid med det første.. Spiral, kondom etc er uaktuelt.. Trenger noen andre piller.. Men finnes det da??? Noen som har erfaringer?
piranha Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Jeg tåler ikke cerazette, så jeg har byttet til conludag. Conludag er også minipiller, men du har litt mindre slingringsmonn i forhold til når de skal taes, du må ta de samme tidspunkt hver dag +/- tre timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå