lykkelig med2 gutter Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 mindre kynnere til og med. ikke ny stripping før mandag... tror jeg blir sprø aV å vente. Flere?
jentemamma Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Har du gått over termin? Hadde termin onsdag og ble strippet i dag. Var moden og hadde 2-3 cm åpning, så håper virkelig at strippingen har effekt, gjorde i hvert fall vondt!
lykkelig med2 gutter Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 nei ikke over termin.. 3 cm tapp og 1 cm åpning. litt myk. fikk ny stripp i dag, samme målene:( Håper det skjer noe snart, jeg er strippet pga sv.skapsmigrene. er 38 uker i morgen Ja det gjorde vondt Men med tanke på hva vi snart igjen skal igjennom så var jo dette bare blåbær
Voyeur Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg ble strippet sist, men ingenting skjedde den dagen, og neste kveld kastet mannen meg til sengs for å "hjelpe litt til", som han sa selv.. Våknet neste dag med svake svake rier som tok seg opp utover dagen, ble skikkelige rier om kvelden og den natta ble babyen født. Så hvis du ikke har for ille hodepine, så skader det jo ikke å prøve:)
lykkelig med2 gutter Skrevet 20. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2010 hehe Vi prøver hver kveld vi : minner svært om tiden da vi skulle lage denne ungen Ble strippet på ny idag da jeg fortalte at det ikke var noen effekt, men denne jordmoren er veldig forsiktig.. har ingen tro på at hun hjalp meg noe... Sexen får vi nok bare fortsette med:) Hun sa jo også at det bare er SEX og stripping som er dokumentert effektiv, så det er bare å stå på!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Synes tappen din er lang for stripping..... min er en drøy cm og jeg har 2 cm åpning er myk og sentrert og først nå ga jm klarsignal for stripping.... men jeg var usikker så hum tok en veldig forsiktig stripping som ikke gjorde vondt i det hele tatt. men jeg har hatt mye masrier utover dagen i dag.... spennende. 38+3 i dag:)
lykkelig med2 gutter Skrevet 21. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2010 ja her skjer det lite... håper fødselen din kommer i gang maddemor Jeg blir"igangsatt" pga av med.årsaker, men det er gjort fritt for min jordmor å strippe etteruke 37, så lenge man er litt moden slik at det er mulig. Jeg venter også i spenning. fødte naturlig 2 uker før ul-termin med førstemann, så kjener det begynner å bli på ide da, men tror vel helst p menstermin... og den er det leeenge til..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Skjer ikke så mye her heller gitt. Hadde mye masrier i går kveld og vannvittig med stikkinger som gjorde særdeles vondt, men roet seg i natt og jeg sov som en stein hele natta, kun avbrutt av en tissetur:) Kan ikke hsuke sist jeg sov så godt i alle fall:) Jeg har ikke noe hast med å føde riktig ennå jeg altså. Skal i bursdagsmiddag i kveld og gleder meg til å dra bort med mannen alene en kveld og vite at vi kan sove leeeenge i mrogen hvis vi vil:) Ikke så ofte vi har barnevakt for å si det sånn..... Men har nå tenkt å lokke litt på mannen i natt når vi kommer hjem og se om ikke det kan bli litt hankypanky som kasnkje kan sette i gang noe etterhvert. Hadde jo passet bra om det startet i morgen kveld så er vi uthvilte og klare på sett og vis. Men det er jo fortsatt 2 uker igjen til termin for min del, så jeg stresser ikke i grunn. Skjer det ikke noe i morgen kveld, roer jeg ned noen dager og tar det som det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå