Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag hadde vi time hos dr.Purvis vi nar nervøs for hva som ventet oss der nede han spurte en del ting hvorfor vi var der og litt om førsøkene vi hadde hatt...

Vi hadde med oss siste sædprøven han hadde tatt og der så han at den var utrolig dårlig..

Så undersøkte han mannen min og han fant ut at venstre siden var tett og at ballene hans var litt mindren vanlig størrelse det var de to årsaken e han fant hoss mannen min...

for å side ble vi litt lettet for endelig fikk vi svar på hva som var galt og nå vet vi han det kan kanskje behandles og vi kan få barn!!!

skal til purvis neste Onsdag for å gi sædprøve kunne ikke levere psøven i dag for det var seint på dagen, så etter resultate på prøven skal vi vite hva som kommer til å skje videre....

Så Dr.Purvis kan jeg sterk anbefale han var kjempe hyggeli tok oss på alvor det var kjempe behagelig å prate med han for jeg følte han forstå oss hvordan alt det der med prøverørsperioden er å sont....

gleder meg til uka håper vi for svar men en gang!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142219486-har-v%C3%A6rt-hos-drpurvis-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...