Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ser at fødselsen din går bra,ingen komplikasjoner .. Du får en en flott fødsels-hjelper. Fødselen tar ca 10 timer .. ;)

Føler at du gruer deg litt til fødsel? Er du beskymra for fødselen? Du trenger ikke å være det. Prøv å meditere litt ,det vil hjelpe deg veldig .Pluss at du får bedre kontroll på pustingen din,og unngår stress.. Lykke til videre.

Ps..Jeg kan godt gi deg gratis meditering. HVis du ønsker. Jeg kan lære deg å meditere riktig. Det er veldig deilig og du får ny energi ,og sover bedre om natta ....

Fortsetter under...

Beklager,den ble sendt til feil tråd... Forstår meg ikke på Bim,det er jo masse rot for tiden.Sidene henger seg opp,og plustelig står det errror og så svarer mann på feil tråd..Jeg beklager rotet her nå.. Den mld var det ei aen som sku ha, på anonym forumet.Der jeg driver å spår,,..

Ha en fin dag videre..

Hei,har du tid til og se på meg også?ser det er mange som spår her,men håper du tar deg tid.

Jeg er gravid,termin rundt 13-15april ca.Hvordan blir svangerskapet,kjønn,er det en eller to?og hvordan blir fødselen.

Carina født 28april 82

Hei!:)

Er født 060688 og har fått termin dato 14 des! Jordmor trodde det var jente, men var ikke helt sikker...

Har egentlig ganske mange spørsmål så spør heller om du ser nå på mæ åsså får æ heller spør om det e nå anna æ lura på om nån svara:)

men det går i di vanlige spørsmålene :) Kjønn, fin eller dåli fødsel, (hadde dålig fødsel første gang ) :-S , dato, kjærligheten økonomi å sånt fremmover..

sambo har foresten datoen 040871 :)

Håper du ser noe :-))

Stoor klem :-D

Hei vil du se litt på meg? Lurer på når jeg føder og om det går bra! Lurer også på hva du ser ang fremtidsutsiktene for meg og min familie?vi har en stund vært på utkikk ette nytt hus men synes så mye er så dyrt eller så ligger det på feil sted! Blir de snart vår tur? Mvh Maria 290881

Annonse

Annonse

Hei Bambi: )

Er født 201291. greier du å se noe kjønn på meg: )?

Og hvordan graviditetn går fremmover: )? greier du å si noe om hvor langt jeg er på vei: )?

har også en søster som er gravid også født 150789, greier du å se noe om graviditen hennes om kjønn å om det er 2 eller 1: ) fått beskje om det kanskje er 2: ) og om hvorlangt hun er på vei: )

takk på forhånd:D

Klem fra meg: ) Ps.: vist du ikke orker å svare på allt så er det greit: ) svar på det du orker: )

Hei! håper du kan ta en titt på meg.

Er gravid med termin i 30.september. Ser du kjønn? og når den lille har tenkt å komme?

Ser du noe angående jobben til samboer?

Christina 05.12.90

Robert 20.11.89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...