Gjest JuniGull2010 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 I dag har jeg vært skikkelig øm i det ene brystet. Det gjør ikke vondt når jeg ammer, men det kjennes ut som at jeg har fått en slag på brystet liksom, når jeg tar på det. Jeg finner ingen kuler, jeg har ikke feber, det har ingen rødhet eller hevelser, så hva kan det være da? Kan det vare starten på noe? Jeg har lest om tettemelkeganger, brystbetennelse og sopp på ammehjelpen.no, men ser ikke ut til å være noe av det... Hmm.. Jeg fullammer.
animal Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Vet at jeg ble VELDIG øm i brystet når jeg hadde tette melkeganger. Fikk poden til å suge masse på brystet en natt og da forsvant det. Var nok forstadiet til brystbetennelse hos meg hvertfall. Hjalp også å ligge uten bh om natten, tror den var med på å klemme av og stenge melken inne. Måtte ligge på et håndkle istede, for lakk masse, gjør det forøvrig endel fortsatt, etter 6mnd ;o)
Gjest eelis+kian Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Det høres absolutt ut som at det er en begynnelse på en betennelse. Amm i vei, så ordner det seg nok av seg selv :-)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Ok, takk for svar! Da tar jeg av meg bh`n og ammer i vei! :-)
Formerly known as Tina Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Det var et annet innlegg her for noen dager siden og der stod det litt om forskjellig ammestillinger. Ammetåka gjør at jeg ikke kan huske hva tittelen var.... det var noe med å prøve ut alle stillinger, liggende/tvilling osv. Noe med hvordan haka ligger på puppen fordi det er der melka blir mest tømt.... Håper det hjelper litt ihvertfall:-) Lykke til. Ta deg et varmt bad hvis du kan (amme i badekaret) eller en veldig varm dusj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå