Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Pumper dere før dere legger dere?jeg pumper hver kveld men syntes det er så tungvint,redd for å miste melken.Frøkna mi sover alt fra 9-12 timer om natta.Hvis jeg ikke pumper er jeg så sprengt at jeg har vondt for å røre meg omtrent.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Datteren min har begynt å sove 10-11 timer uten mat om natta. Jeg pumper meg ikke, for på kvelden har jeg ikke så mye melk. Om natta lekker jeg mye, og det er ikke så behagelig med en våt seng, men har ikke giddet å stå opp og pumpe i og med at det ikke gjør vondt. Jeg er også litt bekymret for å miste melka, men hs påsto at det ikke var noen fare for det, i og med at jeg ammer ofte på dagen. Og hs sa at melkeproduksjonen tilpasser seg babyen. Dessuten regner jeg med at dersom melka begynner å minke, så vil hun bli sulten oftere slik at jeg må amme oftere og på den måten vil produksjonen øke igjen (håper jeg da...)
Sunniva10Jonas12<3 Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg pumper meg før jeg legger meg, men det er av en helt annen grunn. Tulla får flaske hver kveld, slik at pappaen og andre kan legge henne når det trengs en gang i blant. Så for at hun skal ta flaske, så får hun det hver kveld, og da er det rutinen. Så pumper meg rundt 22-tiden, og denne melken får tulla neste kveld. Jeg har sprengte pupper når tulla våkner, ca 05-07 (legger seg 18.30), men jeg pumper meg ikke på natta. Jeg har ikke noe ubehag ved det, så orker ikke å styre så fælt.
Snupi27 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 hei! sønnen min sover ca 8-9 timer sammenhengene eller mer om natten. jeg pumper meg ikke på kvelden.. jeg har sprengte pupper men så fort han våkner får han pupp og det ordner seg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå