Gå til innhold

mange gravide venninner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååååå har så blandede følelser, er sinnsykt så mange som plutselig blei gravide!!!! er gla på deres vegne, men kjenner at jeg også blir litt trist.... skulle liksom ha vært nesten 14 uker på vei nå, og delt gleden sammen med dem!!! ååååå seriøst dette er så ironisk, har hatt ei venninne til nå som har fått barn, men nå er faktisk 5 stk gravide i vennekretsen!!!! drit å vær så forvirra følelsesmessig asså, ønsker dem alt godt, men er nok litt sjalu også ja!!! og nei vi har ikke prøvd lenge :) men etter jeg mistet når jeg var 7 og ei halv uke på vei er jeg blitt seriøst babysjuk!!! noen andre som er frustrerte eller?? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, var ikke så babysyk før vi ble gravide, på 1`ste forsøk, men skal si jeg ble babysyk etter at vi mistet. Stikker inni meg når jeg ser andre gravide. Har ogaå endel rundt meg som skal ha barn. Fikk også veeeeeeeeldig mye saker til babyen når vi trodde vi skulle ha barn, og så prøver vi jo igjen nå, og jeg tenker fortsatt på hva vi trenger ol., så er det så `spaca` å tenke på at nå må jeg kjøpe ting til andre, og at ja bør vel kanskje låne bort alt mulig stash jeg har fått, som barnevogn, ja, mye fint...men så kan vi jo bli gravide igjen med en gang igjen også. Men, barnet kommer jo ikke da før om 9mnd, mye følelser som svirrer rundt.,om alt mulig,,,. Gjør skikkelig vondt av og til. Nå trener jeg som en gaaaaaaaaaal for å tenke positivt og det hjelper. Må bare tro på det går snart igjen. Var på helsekost i dag og snakket med en av de som jobber der som har mye greie på ting(tror jeg;)) Hun sa at jeg ikke trengte ta noe ekstra siden vi er så fruktbare og ble gravide med engang. Jeg hadde jo tenkt til å kjøpe alt mulig for å være på den sikre siden. Så tar bare folat og omega i forskjellige varianter. Tenker maaaaaaaaaasse på hva jeg kan ha gjort galt ol. siden det ble en MA, det gjøøøøør meg såååååå frustrert men, kunne sikkert ikke ha gjort en ting, det hadde vel skjedd uansett. Så må legge det bak meg selv om det gjør veldig vondt at jeg kunne ha skulle hatt barn i februar.

Skrevet

off ja ikkje enkelt dette.... var februar jeg og skulle hatt..... går egentlig som regel greit, men fikk vite ikveld at ei til i vennekretsen var gravid.... syns det er så urettferdig at jeg mistet!!! men som sagt er glad på deres vegne samtidig!! får håpe det klaffer snart igjen, og at det ikke går så lang tid.... hehe er en person som liker å vite alt så dette å gå i uvisshet er ganske frustrerende ;)

Skrevet

ja, liker å vite ting jeg og, blir rastløs av å gå slik i uvisshet;) krysser fingerene for at vi får positiv g.test neste mnd en gang;) !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...