Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Er endel ting som skjer her jeg bor for tiden. Kan ikke akkurat kalle det uforklarlige hendelser, for alt kan på en eller annen måte forklares. Men i det siste er det så mye av dette som skjer. Tven har skrud seg av og på av seg selv, liftgardinen detter ned i et brak, et bilde datt red av veggen osv. Begynner og tenke litt på dette nå.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Nei, men tildels mye unormal aktivitet her inne...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Ja,både hjemme hos foreldrene mine,og hos svigermor:( kort forklart: hos foreldrene mine *banking i vegger-tak *Banking på ei dør nede i kjellerleiligheten (altså ikke ytterdør) *hører noen som går ned trappa fra 3etg *noen som roper navnet ditt *vekker deg(bank/navnerop)om du forsover deg(ikke hver gang seff). svigermor: *skygge som går ned trappa og gjennom veggen inntil kjøkkenet *fottrinn på rommet over stua, som beveger seg FRA vinduet mot døra. *lå på sofaen en kveld vi var på besøk(skulle overnatte),men fikk ikke sove- var ca5mnd på vei.Lå og duppa av,så plutselig"ser" jeg ei gammel dame som lener seg over meg og ser meg rett i øynene.Bråvåkner,kjenner parfymelukt(som at noen går forbi deg,men duften forsvinner ikke på5-10min.Duften var veldig avgrenset og på ca 2ganger 3meter.Veldi grart.. Det høres ut som du har noen hos deg(?)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Fy faen det der skulle jeg ikke lest for nå ble jeg nervøs!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Vi er såpass vandt med det nå,så vi registrerer det nesten ikke lenger..kanskje derfor"de"har beg å rope på oss?? Det skjedde faktisk en gang da mamma og søstern lå ute forann huset og solte seg og,vinduet på stuen stod åpent. Da var det noen so ropte innenfra "**** hvor er du?". Det so skjedde hos svigermor,gjorde at hjertet hoppa over et slag eller 10ja:S det var ikke noe artig..det er ingen andre som har sett ho dama der,men jeg har prata med ei som renser hus, og ho sier at det er oftes slik de gir seg til kjenne,altså sånn du ser de..og gjerne når du er på nippet til å sovne..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Oi, det er jo litt spesielt at de begynner å si navnene deres. Har ikke hørt om det før, og har hørt mye rart... Kanskje dere burde stille spørsmål tilbake ettersom de tydeligvis er litt "med" i denne verdenen og skjønner hva som foregår og kan prate med dere? Selv har jeg ikke sett noe, men føler ofte... i mange forskjellige hus. Føler liksom nærvær eller at det er noen der som ser på e.l.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Åååh, dere er så naive. Selvsagt finnes ikke slikt. Det er utrolig hva man kan få ting til å bli hvis man bare vil, det er utrolig hvordan underbevisstheten kan spille deg puss, man hører det man ønsker å høre, man ser det man ønsker å se. Jeg klarer ikke å se hvordan intelligente mennesker kan tro på slikt tullball.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 åå så egoist hahaha, da er man ikke mye intelligent hvis man bare tror på det som det blotte øye ser/kan se hahahahahahahahahahahahaha
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Det har absolutt ingenting med begrepet "egoist" å gjøre. Og det er langt mer intelligent å tro på det man kan se, enn å tro på ting som verken kan bevises eller som har noen som helst annen forklaring enn at ditt eget hode spiller deg et puss. Det finnes en rasjonell forklaring til alle slike "paranormale" hendelser.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 Jeg og svigersøster har "kjent" at min avdøde mann var tilstede i rommet noen uker etter at han døde. Mamma og søsteren min har opplevd mye i barndomshjemmet vårt, og en venninne av meg så en skygge av en person i kjelleren. Jeg hadde bare en uggen følelse, så aldri noe. Mamma og søsteren min våknet av en stor mann som stod ved sengen. Mamma så en dør som gikk opp, uten noe hånd i mellom. Søsteren min vil ikke fortelle alt hun opplevde, var livredd og turte aldri være alene i huset, satt på trappa og ventet hvis hun kom før andre. Det viste seg at huset var bygd på en eldgammel kirkegård, det fikk vi vite etter at det var solgt, nye eiere opplevde vissnok også ting der.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 "Skygge i trappa" kan jeg også se, nettopp fordi øynene spiller meg et puss i ny og ne. Det skjer med folk rett som det er. Man tror man ser noe bevege seg, man tror man ser noe i sidesynet osv. Dette gjelder spesielt om kvelden og natten. Å "kjenne" at sin avdøde mann er i rommet tror jeg hvem som helst ville gjort i en slik enorm sorg. Uggen følelse har jeg rett som det er, rett og slett fordi man får det av å begynne å tenke på slikt. Å våkne av at det står en mann ved sengen kalles å drømme, evt. søvnparalyse, og derreter girer man hverandre opp. Det er gjort grundig forskning som viser at man kan få andre til å tro at man ser det man ser fordi den andre "hiver seg på". Kollektiv skremsel. Dører går opp rett som det er, og det er ikke noe paranormalt ved det. Enten var den ikke ordentlig lukket, eller så var det trekk, eller så henger den skjevt slik at den glir opp, eller så er dørklinken dårlig. Jeg var også "livredd" og gikk rundt i huset med kniv i hånda når jeg var alene hjemme, Det beviser da vitterlig ingenting. Alle kan være husredde. Igjen fordi man grirer seg selv opp og jakter etter ting å bli redd for. Man opplever og ser det man vil se.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 Ei venninne har på film at ei gammel dame (høres ut som ei gammel dame ihvertfall) roper "PASS" idét datteren på 1,5 år danser og holder på å falle. Mannen satt ved siden av, ingen av dem ropte.. Kan dere forklare dette? "man opplever og ser det man vil se.." Jada. Whatever makes you sleep at night.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #13 Skrevet 20. august 2010 Selv om jeg ikke på stående fot kan forklare dette siden jeg verken har sett filmen eller har vært til stede, men jeg er overbevist om at alle slike "hendelser" har en god, rasjonell forklaring. Men det er umulig å snakke vett til folk som er fast bestemt på å tro på slikt. Det ligger alt for mye forskning til grunn som viser hvorfor slike hendelser IKKE er "paranormale". På lik linje med at det er alt for mange bevis som taler mot at det i det hele tatt er mulig at en gud har skapt verden. Likevel velger svært mange å tro på slikt, fordi de ønsker å tro. De trenger å tro. De liker å tro.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Av og til når vi har sex, får jeg noen ekstra herlige orgasmer som virker ganske paranormale på meg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 Sikkert en dame som står ved siden av sengen og vokter over deg og kaster herlige orgasmer din vei.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 Noen som kan forklare dette da? Har film av at en enkelt kopp "danser" i fra en krok på kjøkkenet. Alle andre er rolige. Da jeg spurte hvem "damen i gangen" er, kom det et avtrykk av et ansikt i ei sofapute. Har det selvsagt på bilde. At "peissettet" mitt spiller lyder ved at delene slår mot hverandre skjer ofte. Har opplevd så mye her jeg bor at jeg kunne ha skrevet bok om det Men, gjør meg ingen ting. Dama i gangen er bare av den koselige og humoristiske typen.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 Det er mange slags hallusinasjoner og innbilninger ute og går, ja. Hender ganske ofte at sanseinntrykkene spiller oss et puss.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 Så fint at dere klarer å underholde dere selv da Jeg ser heller en film eller leser en bok, jeg. Hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 jeg har opplevd en del selv men mamma har nok fått mest av det tenker jeg. Hun ble løftet opp i sengen, snudd i luften og lagt ned igjen! Og dette skjedde før hun hadde sovnet om kvelden, mens hun lå og leste! Min eldste datter har også tydeligvis fått evner. Hun ser ting og i sommer så hun en mann som hang i et tre i skogen, som hadde vondt i halsen sin, lagde rare lyder men som hadde det greit nå fordi han hadde fått trøst av moren sin! Og hun er bare 3 år så hun kan ikke ha fantasert en hengt mann heller. Hun gikk og holdt begge hendene sine på halsen og sa han hadde vondt der og at hodet hang så rart! Vi gikk tilbake samme veien og spurte henne om hun kunne se mannen igjen, men da sa hun bare at nei, nå var han ikke der lenger! En annen dag gikk vi forbi en kirke og da peker hun på et vindu i kirken og sier at der inne var det ei dame som hadde fått en baby! Vi testet henne litt og spurte henne hvem som bodde i et hus fra 1700 tallet, da bare svarte hun: vet ikke hehe Alt hun sier kommer veldig spontant og uten forvarsel. Hun kan også plutselig nekte å gå ut i gangen, det er en mann der sier hun... Men det hun ser her hjemme tror jeg ikke er noe skummelt, for hun virker ikke redd i det hele tatt. For henne virker alt helt naturlig :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Det jeg liker minst med sånne ting er at disse som går igjen kan se meg når jeg ikke ser dem. De kan se at jeg onanerer, bruker dildo og dusjen. Ingen av dere som opplever paranormal aktivitet som tenker på det?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 Btw, at det ble ropt "pass" hadde de ikke hørt før de så på filmen..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 Hva har det å si?? De er døde. Du kommer også til å gi faen når du er død.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #23 Skrevet 20. august 2010 kanskje dere bør få en space clearing / husrens. et hus vil bli mer harmonisk og det er bedra for dere og barna deres.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #24 Skrevet 20. august 2010 Selv har jeg ikke opplevd noe paranormalt. Men min beste venninne har opplevd altfor mye. Da hun var 15 ble hun sendt til institusjon for ungdom med psykiske lidelser fordi hun rett og slett ble psykisk syk av alt dette hun opplevde. Er mye hun har sett og hørt som jeg ikke engang klarer og høre henne fortelle meg om fordi det skremmer meg så mye.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #25 Skrevet 20. august 2010 Hahaha. Tusen takk for herlig fredagsunderholdning. Makan til fantasi og naivitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå