iok med sønn <3 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Ja, nå når jeg sitter her å gnurer, kan jeg jo dele med dere som ønsker brystpumpe at apotek1 har tilbud på dette nå. 30% Løp å kjøp
Frk Fjong Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hmmm.. ikke dumt... Hadde i grunn bestemt meg for at jeg ikke skulle kjøpe pumpe før etter fødselen.. for å først se om jeg fikk bruk for den... Men med 30 % så kanskje... Var det Avent sin? Manuell eller elektrisk? Og hvor mye betalte du da med prosentene?
iok med sønn <3 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Avent sin ja. Den koster egentlig 665 (manuell) så da ble det 465 tror jeg... Nei, jeg var litt usikker om jeg også skulle kjøpe før, men så kom tilbudet da, og jeg fikk tips av ei at det kunne være lurt å ha tidlig, da du har mye melk du kan fryse ned liksom...
april*82 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Hmm...hadde også tenkt å vente til etter fødselen, men kanskje jeg skal slå til? Hva er sjansene for at man får bruk for det da? Er det ikke veldig vanlig å pumpe seg? Hvis man i hele tatt har tenkt å dra i fra babyen noen timer de første månedene måå man jo bare pumpe seg (så sant man ammer da....) ??
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 anbefaler å kjøpe en elektrisk med engang
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Jeg har tenkt å kjøpe meg brystpumpe, men da skal jeg ha elektrisk i hvertfall. Men er det kjekt med brystpumpe eller er det bortkasta penger???
ticalinda Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Brystpumpe er kjekt å ha! Anbefaler elektrisk:)
april*82 Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 dumt spm....men hvorfor er elektrisk best?
iok med sønn <3 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2010 Min venninne tipset meg om brystpumpe... for jeg også hadde tenkt å vente å se liksom... I starten produserer du mer, å da har du mulighet for å fryse ned melka til seinere, om du har behov for at f.eks. pappa passer den lille mens du er ute med jentene eller noe... Eller om du vil ta deg litt vin, så kan du gi melk du har i frysen til barnet Men vertfall så er det tilbudet nå... vet ikke hvor lenge, men tenkte jeg skulle dele det med dere som var intr.
ticalinda Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 Med en elektrisk pumpe (jeg har en dobbelpumpe), så har jeg tømt begge bryst på 5-10 minutter. Fantastisk lett, og brystene blir faktisk godt tømt. Med manuell pumpe får man ikke tømt ordentlig, og det tar lang tid, og er tungt.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 Anbefaler Medela swing sin elektriske pumpe. Helt fantastisk. Pumper meg ca 2-3 gng til dagen og er fort ferdig uten noen som helst ubehageligheter. Verdt pengene!!!
WPW Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 jeg lurer forferdelig på det med brystpumpe... jeg har avent sin manuelle fra sist, men jeg klarte nesten ikke å pumpe ut noe som helst.. Baby måtte suge på det brystet jeg ikke pumpet for at det i det hele tatt skulle komme noe. Og når det tilslutt kom klarte jeg bare å få ut ca 20-40 ml sånn at jeg måtte pumpe mange ganger før jeg klarte å få et måltid ut av det. Selvom ammingen gikk bra gikk jeg etterhvert over til morsmelkerstatning når vi skulle ha barnevakt. Og barnevakten måtte for all del ikke gi baby mat rett før vi kom hjem, for da var brystene mine så sprengt at jeg måtte amme. Til og med da klarte jeg nemlig ikke å pumpe meg. VONDT!! Jeg har lurt på om det blir lettere med en elektrisk pumpe, men samtidig er det så dyrt. Er det verdt pengene?? Brystvortene mine har faktisk blitt litt ødelagt fordi jeg pressa meg sånn ift pumpingen sist. Så nå vurderer jeg bare å droppe pumping helt. hvis ikke noen som har prøvd begge deler kan gi meg et tips da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå