nåblirjegmams Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hei alle sammen! Denne siden virker så trivelig, alle er så støttende og oppmuntrende! Er relativt ny her men har prøvd å bli gravid en stund. Vi er i vår 8pp nå og håper virkelig at det blir klafff denne gangen! Trodde det skulle gå relativt raskt å bli gravid i og med at jeg bare er 26 år og har ganske regelmessige sykluser, men begynner å bli litt utålmodig nå.. Kanskje noen har noen hotte tipssom har funket før? Ser jo at flere her inne har vært gravide før Tar i mot alle tips av den litt mer avanserte sorten!
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Velkommen ) Alltid koselig med flere =) Tips er det masse av her. Bare lese litt rundt og lurer du på noe spes er det bare å spørre
Hera83 Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Hei og velkommen hit! Er ny jeg også. Har en sønn på 2 år. Jeg har ingen sånne avanserte tips, det som funket her var å ta el-tester, ha masse sex og ligge med beina og rompa høyere enn resten av kroppen.
Des87 Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Vi er i vår 7 pp så håper håper håper det klaffer dennen gangen Masse lykke til ronjarøverdatter
trollfrøkna Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 jeg er også ny her, 26 år og dette blir første gang...skal inn i første pp nå og trenger antaglig noen tips selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå