Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da gir jeg opp, som der har sikkert merket så har jeg stressa noe voldsomt over dette.. Fikk positiv test med QR for 9 dager siden, og siden det negativ + noen svake positive.. Men skjønner jo nå at det må være kjemisk graviditet for ellers hadde jeg fått sterkere tester... Så nå er det bare å vente på tante rød:)

Så nå gir jeg opp tanken på at jeg er gravid, og ønsker alle dere tillykke til med svangerskpet og takker for all hjelp jeg fikk her, utrolig koslige damer her! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142218597-takker-for-meg-her-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vent noen dager, og så ta en ny test, digital på morgenurin..du har enda ikke fått mensen, har du vel?

Prøv å ikke stress sånn med dette (jeg vet det er vanskelig, he he) men det er utrolig lett å overanalysere ditten og datten uten at det trenger å være noe galt!

Lykke til.

For å være ærlig er jeg drittlei, vet jeg har meg selv å skylde men dette er da ekstremt, og ikke kunne legen gi meg HCG blodprøve (vent en uke og se om du får blødning sa han) Det hjalp veldig liksom... Skal ikke være negativ nå men er drittlei hele greien... Fikk svak positiv, så negativ så negativ så svak.. Er jo til å bli sprø av.. Så føler bare for å ikke tenke på dette i det hele tatt nå og slutte å gå inn hit, vil jo så gjerne være gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...