Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Har en gutt her på 7 mnd og han er skikkelig puppegutt. Han får grøt til kvelds og vi er smått begynnt å gi grøt til frokost også. Han har bestandig vært veldig grei å legge på kveldene, sovna av seg selv i senga si. Men nå, PLUTSELIG, så nekter han!!! I går kveld puppa jeg han 9 ganger før han til slutt roa seg litt ned, men han måtte da bysses i søvn...... Jeg skjønner ingenting! Han har vært sånn urolig i 1,5 uke ca. Jeg pupper og pupper, og han vil bare ha mer... Han tar ikke flaske, og tut-kopp er det bare vann han vil ha på. Har prøvd velling, men han drakk ikke mer en kanskje 20 ml. Nå er jeg så på kanten til dyp depresjon, jeg føler han suger all livskraft ut av meg for tiden.... Hva kan dette skyldes og hva kan jeg ta meg til?? Takk for at du leste
mamman til 2 gnomer Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Det kan ikke være tenner på gang. Eldste ble veldig urolig på kvelden da han var 7-8 mnd. Forsto ikke før etterpå at det var tenner. Nå med nr 2 husket jeg dette og kjøpte Dentinox på apoteket. Det hjelper litt på kløing i tannkjøttet hos oss i alle fall. Lykke til. Håper det roer seg snart for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå