Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og fortsatt ingen tegn til fødsel..

Blir snart sprø her.. og er utolmodig til tusen...

Ingen av kjerringrådene jeg har prøvd har funket heller....

..og da snakker vi...

* mye sex

* stimuli av bryst

* kanel

* rød vin

* lange turer

* jogging

* husvask

* ...

Noen gode tips på lur? Lakserolje er vel ikke akkuratt aktuellt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også 5 dager over... var hos jordmor i går å hadde 1-2 cm åpning og modning... jaja... men de dumme riene blir jo ikke noe regelmessige eller kraftige slik jeg vil... :( Så jeg er også utolmodig. Han får ta å pelle seg ut av magen!!!

Kanel er bare dritt... angrer på at jeg ikke prøvde akupunktur... men man vet jo aldri... Neste gang kanskje...?

Skrevet

Vi får krysse fingrene for helgen!!

Sambo har satsa på at det kommer til å skje på lørdag.. så får håpe han har riktig ;)

Jeg skal forøvrig ikke ha overtidskontroll før på mandag... og da synes jeg virkelig at det er på tide de vurderer igang settelse...

Hvor skal du føde iok? Og hvor lenge lar de deg gå over før de setter deg i gang?

Skrevet

4 dagen min på overtid, og jeg har ikke prøvd noen kjerringråd...

Har nkelte dager hatt en del mensmurringer, men det er alt.

De 2 andre fødslene ine startet med att slimproppen gikk 1 dag før, men ingen tegn til noe slimpropp her...

Lykke til videre jenter.

Skrevet

Har overtidskontroll på sykehuset om en uke... 12 dager altså... så da blir jeg vel satt igang? Men det beste er jo om de kommer av seg selv da... så de får bare henge i!! Hehe...

Du får sikkert bestilt overtid på mandag du åsså da, om du ikke har fått ut prinsessa di :) Jeg skal føde i Ålesund... du da?

Ja, om jeg går over lørdag tror jeg kanskje at jeg blir passelig gretten! Prøver å ikke vær på facebook mer, for jeg blir bare spurt om babyen er kommet.... blæ!! Det får de nok tidsnok vite ;)

Skrevet

5 dager over her også! Dette er en skikkelig tålmodighetsprøve! Kan legge til å spise fersk ananas og drikke bitter lemon. Men virker ikke det heller. Og så er det visst mange som sverger til klyster.. Jeg har også tatt noen runder på trampolina uten effekt. Er skikkelig klar for å føde!

Skrevet

Jaa... tolmodighetsprøve til tusen!!

Har hatt litt sammentrekninger jeg også.. de fleste dagene etter termin egentlig.. men de går alltid over når jeg tar en varm dusj, eller legger meg for kvelden... ganske irriterende.. for er veeldig klar for å ha litt VONDT nå... ;) (tipper vi sier det når det først er i gang ja.... ehh..)

iok: skal føde på AHUS.. og de lar de oss gå 14 dager over.. så neste lørdag.. det BØR være dommedag...

Men håper jo selvfølgelig at det skjer av seg selv da..

Nå har jeg gitt meg en ny omgang med kanel..

Vanilje yoghurt med MASSE kanel og eplebiter i.. ikke såå verst å spise da.. selv om kanel i seg selv egentlig ikke er noe særlig i STORE mengder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...