♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hvilket merke? Trusebleier eller "vanlige" bleier?
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Vår er bare 8 måneder men jeg svarer nå likevel - vi har akkurat gått over til "up and go" fordi det er plent umulig å få han til å ligge stille på stellebordet. Disse kan vi ta på mens han ligger på magen og så justere mens vi holder han... Men jeg synes at de er litt dårligere enn de vanlige bleiene, han føles ikke like tørr og det ahr vært noen lekkasjer. (vi bruker libero) så noen ganger ved kveldsstellet er vi to for å få på han en "vanlig" bleie (en holder, en tar på bleien...)
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Her går det heldigvis sånn nogenlunde greit å få på bleia ennå. Vi bruker også up&go fra Libero på dagen og vanlig bleie(first price) på natta. Vi har lekkasjer med up&go, men ikke med de andre. Har stortsett fram til nå brukt pampers, men kjøpte en del liberobleier nå som de solgte billige kartonger. Pampers er mye mykere, så vurderer å prøve pampers trusebleiene etterhvert.
Venter på lilletulla Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Samme erfaring her. Her er junior 6 mnd+, men har ganske så tunge bleier i løpet av dag og natt. Vi forsøkt elibero up and go, men fikk t.o.m våte bukser på dagtid.... så ikke fornøyd med de. Har ikke forsøkt de til pampers. Er en liten kamp å ta på bleier, men det får så være. Vi bruker pampers active fit på dagen- mye og gode til aktive krabater, og så bruker vi pampers babydry på natten- de holder veldig godt synes jeg- junior har på seg de i ca 12-13 t på natten- og har ikke vært noen lekasje ennå. Tips: pampers selges i kasser på Rema. Mye billigere enn å kjøpe enkeltpakker!
Lillemor&Gutta Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Vanlige brettebleier. Har vel egentlig prøvd det meste av bleier, men har endt opp på Pampers Baby Dry både natt og da. Har en liten en som drikker ekstremt mye vann gjennom dagen å dette er den eneste bleien som holde mer en 1-2 timer. Siden Kiwi hadde bleie tilbud nå har jeg kjøpt Libro str 5 til gutten og. Så denne går også helt greit, men må nok ha pampers om natten uansett
lille mini til mamsen Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Gutten min er 9 mnd i dag, er også nesten umulig å få på vanlig bleier, men vi bruker både de med teip og up&go. men up&go er ikke så bra. enig med det flere skriver her ang lekkasje. Så vi bruker de med teip på natten. Vi bruker libero. Syns pampers er så tynne
desembergutt09 + ?? 31.1.12 Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Vi prøvde forresten Pampers trusebleier litt tidligere i sommer, men de var altfor vide i livet! Og gutten vår er ikke så liten altså. Er det noen andre merker enn libero og pampers som har trusebleier?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 20. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2010 First price skal visstnok ha trusebleier, men har ikke prøvd disse. Er veldig fornøyd med de vanlige bleiene fra first price. Det er jo verdt et forsøk, de er jo billige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå