Gjest Kira06 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Har egentlig vært ganske fornøyd med bhg vesla startet i forrige uke, men må innrømme at jeg er litt irritert... og frustrert... i dag! Hun sover fortsatt to ganger om dagen, ca kl 0930 og 1300. Da jeg skulle hentet henne kl 1430 fikk jeg beskjed om at hun akkurat hadde våknet. Jippi tenkte jeg, hun har endelig sovet mer enn 30 minutter. Men etterpå fant jeg ut at de hadde "glemt" å gi henne den første duppen i dag. Dvs at hun var våken fra kl 06 til kl 1315, over syv timer.. stakkars lille jenta mi. Så hun har nå grått og sutret fra jeg hentet henne til vi la henne kl 1830. Nå nærmer klokken seg ni og hun er helt hysterisk overtrøtt. Har gjort alt for å få henne til å sove. Skjønner jo at alle kan gjøre feil, men kan ikke noe for at jeg blir litt irritert over at de kan glemme å legge et barn. Hun er jo bare 11 mnd, og da er det lenge å være våken i over syv timer. Spesielt når hun er i bhg med masse folk og styr rundt seg. Synes så synd på henne nå
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Synes absolutt du skal påpeke det for dem. Si ifra imorra at kvelden ble helt pyton, gi de litt dårlig samvittighet. Skjer dette en gang til, ville jeg tatt det opp med styreren. Men det bør det ikke, hvis du påpeker det for dem!
mamman til to gutter Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Det er jo ikke uvanlig at de går over til en lur om dagen når de er 11mnd, men det er jo tydelig at hun da har behov for å sove lengre. Snakk med dem i morgen og spør hvorfor de ikke la henne kl 930 som dere har avtalt og hvis grunnen er at det virket som hun klarte å holde seg våken mye lengre, så kan dere jo forsøke med en gang, men legge henne litt tidligere sånn at hun får sovet lengre den ene gangen. Når de begynner å bli såpass store er det ofte bedre om de sover en gang 2-3timer enn to ganger veldig kort.
Mayline Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Hadde blitt kjempeirritert. Gruer meg til å sende gutten min i barnehagen :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå