skiberta Skrevet 19. august 2010 #1 Del Skrevet 19. august 2010 Noen som har hørt om det? Jeg er 6+1 og var til UL i går (pga blødning) og da sa legen jeg hadde en ganske stor cyste på 4 cm som jeg må være OBS på. Han sa den i sjeldne tilfeller kan sprekke eller tvinne seg men at den ellers vil forsvinne av seg selv mot uke 11-12 for da overtar morkaken produksjonen av progesteron. Noen som har opplevd lignende? Nå tør jeg jo nesten ikke bevege meg i redsel for at den skal sprekke og kjenner selvsagt veldig nøye etter for stikkinger i venstre mage og det har jeg jo innimellom... Fantastisk å se bankende hjerte og høre at det så bra ut med graviditeten men fikk jo en ny bekymring med denne cysten! Noen som kjenner til dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142218232-cyste-i-forbindelse-med-graviditet-som-produserer-progesteron/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zombie2be Skrevet 19. august 2010 #2 Del Skrevet 19. august 2010 hmm.. burde kanskje ikke svare, men gjør det likevel.. først og fremst: syns du burde kontakte legen imorra og få en bedre forklaring! var på ul uke 4+2 pga sterke smerter i venstre lyske(rundt v/eggstokken), da fikk jeg beskjed om at denne cysten som fungerer som morkake hadde sprukket, og dermed ble det en sa på meg.. dette var mer enn stikninger innimellom, det var en smerte som satt meg helt ute av stand til å gå på 4 timer..og jeg vil absolutt tro at du burde ta det med ro i ukene som kommer for hvertfall ikke å provosere frem noen unødige vondter.. Håper du tar den tlf imorra og får et bedre svar! lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142218232-cyste-i-forbindelse-med-graviditet-som-produserer-progesteron/#findComment-142219308 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå