Mammapudding Skrevet 20. august 2010 #26 Skrevet 20. august 2010 Jeg har aldri brukt sminke til hverdags før, men hadde bestemt meg for at når jeg fikk jobb så skulle jeg begynne å bruke sminke å kle meg sånn som jeg egentlig ønsker å gå kledd, med skjørt, kjoler, tunikaer osv:) Fikk drømmejobben i juni og da begynte jeg å bruke sminke hver dag og har kjøpt inn nye pene klær..så nå føler jeg så så voksen atte..hehe Har velferdspermisjon og ferie denne uka siden Leah begynte i barnehage, så har ikke brukt sminke hele uka..syns det er deilig i grunn, men mandag er det tilbake til hverdagssminke igjen
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 20. august 2010 Forfatter #27 Skrevet 20. august 2010 Takk-takk;-D Jeg hadde garantert sminket meg hvis jeg hadde hatt en annen type jobb, det vet jeg. Jeg føler meg jo mye penere med sminke:-D
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 20. august 2010 Forfatter #28 Skrevet 20. august 2010 Det er ikke så mye arbeid å sminke seg lett, men det tar litt tid,- i tillegg til håret, som jeg (tvangsvasker ???) og steller hver bidige dag - og sminken havner ofte litt på halv åtte i løpet av dagen. En ekstra bonus er at det er såååå deilig å slippe å ta det av på kvelden! Da er jeg uten unntak dødssliten.
Bebés'ilvousplâit Skrevet 20. august 2010 #29 Skrevet 20. august 2010 Oh yeah, jeg er en skikkelig jåledukke, så jeg sminker meg før jeg skal på jobb. Det hender en og annen gang at jeg har det så travelt at jeg ikke rekker det, men da har jeg med meg sminkepungen i veska og går og doller meg opp så snart jeg har anledning Jobber på kontor, da, så det er ikke så stor fare for at det gnis utover i løpet av dagen. Dessuten tar jeg gjerne en liten oppfrisking av sminken mot slutten av arbeidsdagen, så jeg kan se fresh ut resten av dagen. Trenger ikke FØLE meg så fresh nødvendigvis, men det å slippe å se ut som en dass når jeg ser meg i speilet hjelper faktisk litt på
Gjest JuniGull2010 Skrevet 20. august 2010 #30 Skrevet 20. august 2010 Jeg bruker sminke hver dag, men ikke mye. Jeg går iallfall ikke ut døra før jeg har maskara på og helst litt strek.. Jeg jobber med tenåringer og liker å føle meg litt frisk. Får raskt høre det, hvis jeg har mer eller mindre sminke enn jeg bruker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå