¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Altså, dere som bruker sminke til vanlig ? :-) Jeg har tatt det tøffe valg (kremt...) å gå usminket på jobb, da det gjør hverdagen min bittelitt enklere. Jeg slipper å bruke tid på det på morgenen, og siden jeg jobber i barnehage og er mye ute osv, slipper jeg å tenke på om jeg ser ut som en feier på slutten av dagen, eller om alt sitter der det skal.........:-D - Så føler jeg meg desto freshere til helgen, og det er jo en bonus, haha:-) Men føler meg ganske så dristig, altså,(.....tja...) for jeg er AVHENGIG av å sminke meg..........;-D Andre som gjør som jeg ?
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Bruker bare sminke hvis jeg skal pynte meg, så nei. Har aldri vært avhengig av sminke;-)
Mandalas Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg gjør litt både og. Det går i perioder.
2barns mor Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Litt mascara når jeg er på jobb, eller så ser jeg så utrolig trøtt ut!! Når det skal fixes litt ekstra, tar jeg et dypere stup i sminkepungen!
hit og dit Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Maskara og eyeliner. Jobber med en utrolig pen ungarsk dame, alltid velstelt og flott. Jeg føler meg fresh med en gang jeg ikke er i samme rom som henne. He he.
Monajenten Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Jepp, hver dag. Og halvpynter meg. Syns det er greit å se ok ut på jobb. Litt annerledes i en barnehage selvsagt;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. august 2010 #7 Skrevet 19. august 2010 ALLTID maskara! Ellers ser jeg ut som en drittunge på 12 ;o) Pudder og dekkstift når jeg har kviseutbrudd...
Gemini77 Skrevet 19. august 2010 #8 Skrevet 19. august 2010 Ja, ID mineral pudder og mascara hver dag..
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. august 2010 #9 Skrevet 19. august 2010 jobber i industrien med støv å olje graps, så tror neppe noen hadde lagt merke til om jeg sminket meg eller ikke. så her gjøres det minst mulig, er jeg ordentlig stressa så hender det at håret ser så som så ut også, vi må gå med hjelm overalt så, håret ser også ut som en dass til første kaffe pause kl 9.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Jupp, om sommeren blir det mascara og eyeliner og foundation, solpudder og litt rouge. Vinteren så hives det ofte på øyenskygge også. Meeen, jeg sminker meg sjelden i helgene jeg da. Da er det ut med ungene og full spiker så da gidder jeg ikke.
Gjest Skrevet 19. august 2010 #11 Skrevet 19. august 2010 Ja, bruker lett sminke hver dag (litt foundation, mascara og lipgloss) Føler meg helt rar uten, og bruker det også om jeg skulle vært alene hjemme hele dagen
gerd Skrevet 19. august 2010 #12 Skrevet 19. august 2010 Sminker meg alltid. Tar to minutter, Mascara og øyenskygge..
Mille** Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 Jepp, men bruker ikke så mye som når jeg ikke er på jobb. Litt må jeg ha på, liker å føle meg vel. ;o)
MarlinM Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Ja, hver dag. Men tenker at det kommer nok litt ann på hva man jobber med. Nå jobber jeg i frisør salong og føler at jeg må ta meg godt ut, og bry meg om hvordan jeg ser ut. Tror det er viktig at kundene mine ser at jeg bruker tid på meg selv. Hadde jeg jobbet i f.eks i barnehage eller mye ute i fri luft, så er det godt mulig at jeg hadde droppet det. Om ikke alt, så mye. Er deilig å slippe å legge sminke hver morgen. Synes du er tøff! Mange som ikke hadde turt det. http://marlinmor.blogg.no/
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. august 2010 #15 Skrevet 19. august 2010 Sminker meg alltid når jeg skal på jobb og ellers når jeg skal ut blant folk. Bruker vanligvis litt foundation, litt mineralpudder, øyenbrynspenn og mascara. Tar bare et par minutt, gjør det nesten i halvsøvne. Til og med når jeg bare skal rett på butikken er jeg nødt til å ta på meg mascara..er lyshåret med lyse vipper og bryn, så føler meg veldig trøtt og grå hvis jeg går helt usminket.
Studine mevik Skrevet 19. august 2010 #16 Skrevet 19. august 2010 Det går litt i perioder for meg. Bruker stor bare mascara på jobb hvis jeg bruker noe, men er ikke hver dag jeg gidder. Er spesielt hvis jeg føler at jeg ser trøtt ut at jeg bruker mascara. Jeg jobber på kjøkken og går med lue hele dagen så håret ser grelt ut når jeg er ferdig på jobb, så da er det jo fint om trynet ser litt bedre ut
Mia_73 Skrevet 19. august 2010 #17 Skrevet 19. august 2010 Går ikke usminket på jobb. Litt foundation, mascara, kajal, øyebrun. Tar under 5 minutter og den tiden tar jeg meg om morgen.
Fjerteberte Skrevet 19. august 2010 #18 Skrevet 19. august 2010 Null sminke på jobb =) Jobber i byggevarebransjen og har maaaange kjekke håndverkere innom..... Men å sminke meg på morran? Glem det! Får desto flere kommentarer på hvor bra jeg ser ut når vi er på firmafester og sånn da =D
Mom2Two Skrevet 19. august 2010 #19 Skrevet 19. august 2010 Jepp, men kun mascara og eyeliner. Synes ikke det er så mye arbeid akkurat, og føler meg mye bedre.
Gjest Skrevet 19. august 2010 #20 Skrevet 19. august 2010 Av og til litt mascara, men som oftest gidder jeg ikke. Jobber i vdg. skole, og der ser vi "gamle kjerringene" ut som ..., ja nettopp; gamle kjerringer uansett - vi ha'kke sjans til å hamle opp med alle de flotte ungjentene. ;-)
Gjest Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 Ja,har alltid på meg sminke på jobb! Litt mascara,øyenskygge og lipgloss er jeg avhengig av:)
lille sprelle Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 bruker ikke sminke annet enn til fest. Farger vippene hver annen mnd.
NostraStoria Skrevet 20. august 2010 #23 Skrevet 20. august 2010 Noe annet når du jobber i barnehage kanskje? Jeg jobber på kontor og jeg sminker meg HVER dag på jobb! Kun på hyttetur eller i helgen hvis jeg ikke skal ut på noe at jeg lar være å sminke meg. Herlig der og da, men jeg er veldig glad i sminke jeg altså. Så lenge det ser naturlig og ikke dukkete ut
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 20. august 2010 #24 Skrevet 20. august 2010 Jeg viser meg ikke offentlig uten maskara. Så til hverdags: maskara og nøytral øyenskygge Til fest litt mer sminke. Ellers hadde jeg ikke følt meg vell, og liker å føle meg vell både til hverdags og fest
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 20. august 2010 #25 Skrevet 20. august 2010 Sminker meg hver eneste dag. Det har vel vært noen dager innimellom hvor jeg ikke har gjort det, som når jeg har vært syk eller bare skikkelig lat Bruker litt pudder, mascara og noen dager øyenskygge. Det har blitt en skikkelig vane og jeg føler meg naken uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå