Gå til innhold

Dere som har pleid å puppe babyen i søvn på kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dere problemer senere med å få babyen til å sovne selv? Her puppes det i søvn og er redd vi skaper en dårlig rutine som kan bli vanskelig å kvitte seg med senere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Han her er snart 9 mnd, og jeg gruer for både dette og nattavvenning... *grøss*

Skrevet

Det gjekk mykje lettare enn eg hadde frykta.

Skrevet

Snuppa er 9 mnd nå i slutten av måneden, og hun har blitt puppet i søvn hver eneste kveld siden hun ble født, inntil for fire dager siden:)

Etter å ha kommet hjem fra ferie bestemte jeg at nok fikk være nok, og stålsatte meg.. Men det gikk overraskende bra, første og andre kvelden var det grining i en halvtimes tid (gikk inn hvert tredje minutt og roet ned), igår var det bare sutring i et par minutt, mens idag kom det ikke et knyst! Helt sjokkert hvor lett det gikk :)

Skrevet

Jeg gruer meg også til dette. Snuppis er 9 mnd i dag.. og har er det kun puppen som er bra nok når hun skal legge seg. Ellers blir det bare skriking.

Skrevet

Hadde problemet med sønnen min da han var baby, han hadde den uvanen at han våknet ca 30 min etter at han hadde sovnet og måtte ha litt mer mat. Da han var 5 mnd stålsatte vi oss og lot det stå til noen kvelder, tok vel ca en uke før uvanen var glemt. Så det meste går an å ordne, man må bare regne med litt grining noen dager, men som regel tar det ikke mange kveldene.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Det gikk lettere enn forventet. Første kvelden skrek han i 15 minutter, andre kvelden fem minutter, og tredje kvelden bare to minutter. Etter det har det vært null problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...