Gå til innhold

Da er spiralen ute!

Anbefalte innlegg

Skrevet

....men skal gå på p-pillen til vi er helt klare for nummer 3! Fikk bivirkninger av spiralen, så det er mest derfor jeg tok den ut. Men det er veldig greit å ha den ute også, kjenner jeg....

Håper å komme inn hit om ikke så lenge!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvilke bivirkninger fikk du av spiral? hormonspiral?

jeg plages litt og vurderer å ta ut min spiral. jeg er babysyk, men burde vente helst to år til neste gull:)

Skrevet

Jeg mistet sexlysten fullstendig av hormonspiral. Prøvde kobberspiral, og da fikk jeg kraftige eggløsningssmerter som varte nesten helt til menssmertene tok over. Voldsom PMS og kraftige blødninger. Håper p-pillen hjelper, men synes det er litt dumt å gå på den, for innbiller meg at det da tar lenger tid å bli gravid når den tid kommer! Ble gravid med en eneste gang jeg tok ut hormonspiralen.

Skrevet

jeg hadde også kobberspiral i 1,5år, syntes jeg hadde mens smerter hele tiden og så ble det irritert der inne slik at jeg fikk sopp. nå har jeg hatt hormon spiral i 2mnd, og det er på igjen med den hersens soppen og mens smerter. skal til legen imorgen å se hva han kan si!!! men begynner å bli lei av å plages nå, vil egentlig bare fjærne den. Men hva er alternativet, jo p-piller, og de har mye mer hormon bivirkninger. jeg brukte carazett i ett år, fikk mye kviser og humørsvingninger. men ble gravid 2månder etter jeg sluttet:)

vi har også to fra før, så det er nr.3 jeg tenker på, men passer ikke nå da:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...