Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 ....men skal gå på p-pillen til vi er helt klare for nummer 3! Fikk bivirkninger av spiralen, så det er mest derfor jeg tok den ut. Men det er veldig greit å ha den ute også, kjenner jeg.... Håper å komme inn hit om ikke så lenge!
biie Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 hvilke bivirkninger fikk du av spiral? hormonspiral? jeg plages litt og vurderer å ta ut min spiral. jeg er babysyk, men burde vente helst to år til neste gull:)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg mistet sexlysten fullstendig av hormonspiral. Prøvde kobberspiral, og da fikk jeg kraftige eggløsningssmerter som varte nesten helt til menssmertene tok over. Voldsom PMS og kraftige blødninger. Håper p-pillen hjelper, men synes det er litt dumt å gå på den, for innbiller meg at det da tar lenger tid å bli gravid når den tid kommer! Ble gravid med en eneste gang jeg tok ut hormonspiralen.
biie Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 jeg hadde også kobberspiral i 1,5år, syntes jeg hadde mens smerter hele tiden og så ble det irritert der inne slik at jeg fikk sopp. nå har jeg hatt hormon spiral i 2mnd, og det er på igjen med den hersens soppen og mens smerter. skal til legen imorgen å se hva han kan si!!! men begynner å bli lei av å plages nå, vil egentlig bare fjærne den. Men hva er alternativet, jo p-piller, og de har mye mer hormon bivirkninger. jeg brukte carazett i ett år, fikk mye kviser og humørsvingninger. men ble gravid 2månder etter jeg sluttet:) vi har også to fra før, så det er nr.3 jeg tenker på, men passer ikke nå da:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå