Gull i magen <3Har født<3 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Jeg lurer på om det er noen som vet om en bra plass i lillestrøm, strømmen eller kansje jessheim der det er 3D UL?? Skal reise på ferie så tenkte og benytte sjangsen min for å få tatt UL når jeg hadde mulighet Kan være i oslo også til nød, men det må være veeeldig nært oslo s Håper på enkle gode svar me navn på klinikk og hvor fornøyd dere var. Og pris. (fikk dere med bilder og film)?
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg tok 3D ultralyd på majorstua, rett ved tbanen.... Ble VELDIG skuffet og dro derfra med gråten i halsen men det var nok litt for høye forventninger og masse hormoner som hadde skylden Vesla sov, og hun hadde føttene forran fjeset Vi fikk omsider bilder av fjeset men det var ikke slik jeg hadde trodd og håpet det kom til å bli... Selve klinikken er kjent for å være veldig flinke, og de var veldig hyggelige, men vesla i magen var desverre vrang
Gjest Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg tok 3D ultralyd på majorstua, rett ved tbanen.... Ble VELDIG skuffet og dro derfra med gråten i halsen men det var nok litt for høye forventninger og masse hormoner som hadde skylden Vesla sov, og hun hadde føttene forran fjeset Vi fikk omsider bilder av fjeset men det var ikke slik jeg hadde trodd og håpet det kom til å bli... Selve klinikken er kjent for å være veldig flinke, og de var veldig hyggelige, men vesla i magen var desverre vrang
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Nå har jeg ikke noen i Oslo å anbefale men svarer for det. Hvis du skal ta toget til Oslo s kan du like godt ta toget tre stasjoner til og gå av på Lysaker stasjon. rett over torget fra stasjonen ligger Ultralydklinikken. Jeg var der da jeg var gravid og ble super fornøyd! har enda ikke møtt noen som ikke var fornøyd der. Jeg fikk 36 bilder og 5 videosnutter for 900kr. Nå koster det 1000kr. Men det er så sinnsykt verdt det:)
Flea Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jeg var også på Lysaker på Ultralydklinikken Hun hadde hendene foran ansiktet, men etter litt hopp og sprett fra meg og en tolmodig lege fikk vi fine bilder tilslutt. Betalte 900 kr for 11 uker siden. Er det gått opp etter det?
janenyg Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 dem er kjeme flinke på spesial kvinneklinikken på jessheim.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Ja for bestillinger mottatt etter 1.mai koster det 1000kr, se her: http://www.ultralydklinikken.no/index.php?option=com_content&task=view&id=19&Itemid=34
Ziz Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Vi var på Ultralydklinikken på onsdag, og det var utrolig bra Kan anbefales på det sterkeste. Her lå frøkna med beina foran ansiktet, men etter litt "jobbing" fikk vi tatt noen bilder av ansiktet hennes. Vi fikk 26 bilder og 15 "videosnutter" En behagelig, hyggelig og morsom opplevelse. Vi kommer til å reise tilbake med evt nestemann også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå