Gå til innhold

Hikke i underlivet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vesla hikker inni magen min så kjenner jeg trykket nedover i underlivet. Altså disse rytmiske bevegelsene kjenner jeg heeelt nede, så jeg er sikker på at man kan kjenne de inni underlivet hvis dere skjønner(?)..

Er det babyen som ligger så langt nede allerede? Jeg er 30+4. Flere som kjenner babyens hikke i underlivet eller er jeg snodig?? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, jeg har stort sett bare kjent det i underlivet når småen har hikka jeg.. Han har liggi med hodet ned siden jeg var 24 uker. Nå som jeg er 40+2 uker på vei, så dunker det skikkelig til der nede altså, hehehe..

Skrevet

Å jada, her har jeg kjent tydelig hikke helt nede ved underlivet siden uke 25- så regner med at det var da hun snudde seg m hodet ned. Nå når jeg er 35 uker på vei kjenner jeg det mer tydelig over hele kroppen hennes/ magen min, men fortsatt er det sterkest lengst nede=)

Skrevet

Takk for svar =) *lettet*

Kjenner hikken i magen også, men er først nå jeg har kjent det nedentil selv om hun har ligget med hodet ned i 4 uker allerede =)

Skrevet

Hehe.. Hikke i underlivet her også. Har hatt det i maange uker. Er i uke 35 nå.

Skrevet

samme her! koselig syns jeg - at hun hikker mener jeg. Skal visst være tegn på trivsel ifølge jm pluss at det betyr at hun utvikler lungemuskulaturen på en god måte. :-)

Skrevet

Ja, hikking er bra =) Her hikkes det 2-3 ganger for dagen =)

Syns bare det var merkelig å kjenne trykket så langt nede allerede. Husker ikke fra forrige sv.skap (2003).

Tusen takk for svar =)

Skrevet

ikke så fæl å hikke han her egentlig........:/ men kjenner sånn dunking i bekkenbunnen elle deromkring av og til....nesten så jeg kjenner det i rumpa?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...