Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært mye små våken i natt pga. menssmerter. Da jeg var på toalettet i natt og i dag tidlig var det masse brunt slim med blod slik at jeg måtte skifte undertøy. Har vært litt hele uka, men ikke så mye som nå. I hele dag har jeg hatt menssmerter og inni mellom kommer det tak i ryggen og bekken. Kjennes ut som om noen prøver å dra bekkenet litt fra hverandre. Lurer på om det er like før det skjer noe og om jeg eventuelt skulle ha ringt jordmor???

Sitter å innbiller meg selv at det sikkert bare er meg som er pysete for smerter, men det er virkelig vondt når det setter igang. Varer sikker 15 sek. av gangen, men er uregelmessig. Hmmmm. Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må flire litt nå, var begynnelsen på fødselen dette. Lille Nora ble født eksakt et døgn senere ( 20.08.10 kl. 18.10). Hun er selvfølgelig det mest nydelige som finnes : )

Skrevet

Hatt det selv slik i dag..fra klokken 8...men ingen slim da..

kommer rier og gjør drepen vondt i bekken og halebein...men riene tar seg ikke opp eller kommer tettere...

begynner å bli lei nå

Ikke turd å ringe jordmor selv ...pga da må jeg inn på kontroll..

teit å ta kontroll ,hvis det bare er falsk alarm... Må jo ordne barnevakt og alt da

Skrevet

Jeg turte heller ikke ringe jordmor for jeg visste ikke om det bare var modningsrier eller om det var ekte, men kl. 5 på morgenen kapitulerte jeg. Ikke sovet hele natten. Ringte for å høre om det kunne være ekte rier jeg kjente. Vanskelig å vite hva som er ekte når en aldri har født før. Hun var usikker, så hun ville ha meg inn til en sjekk. Da var det 2 cm åpning. Så hun sa jeg var i startfasen, men ikke helt moden. Siden vi bor så langt vekk fra sykehuset ble vi ikke sendt hjem. Hun strippet meg. Ble sendt på dobbeltrom fordi det var fullt og ingen fødestuer ledig. Pusta meg gjennom riene på rom med andre pasienter i 4 timer. Følte meg litt dum da kan du si, men det tok seg opp og jeg fikk fødestue etterhvert :)

Skrevet

kanskje jeg bare burde vente og se hva som skjer...bor hele 5min max til sykehuset...10min å gå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...